Bobles Zoo, er den noget ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.835 visninger
13 svar
6 synes godt om
4. februar 2014

Sakris

Hej piger

vi er ved at skrive ønskeseddel til vores kommende lille ny. Vores datter har kæmpe glæde af sine bobles, og vi tænkte derfor at junior kunne ønske sig nogle til.

Vores datter har, elefanten, 2,krokodiller, stor fisk, kylling og ugle. 

Er der nogle I kan anbefale? Vi har selv tænkt skildpadden og ZOOen. Men er der nogle der har erfaring med disse? De er jo lidt dyre, hvis de ikke er så sjove som de ser ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Troldemommi

Sakris skriver:

Hej piger

vi er ved at skrive ønskeseddel til vores kommende lille ny. Vores datter har kæmpe glæde af sine bobles, og vi tænkte derfor at junior kunne ønske sig nogle til.

Er der nogle I kan anbefale? Vi har selv tænkt skildpadden og ZOOen. Men er der nogle der har erfaring med disse? De er jo lidt dyre, hvis de ikke er så sjove som de ser ud 

Vi har zoo den lille tror jeg det ter, vi har lige fået den i dåbsgave til lillebror men det er storesøster der bruger den, hun skiller den af og prøver at samle den igen eller så spreder hun dyrene ud over gulvet og hopper fra dyr til dyr  Stor succes her  

jeg kan også anbefale donut 

monica

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Monica P skriver:

Vi har zoo den lille tror jeg det ter, vi har lige fået den i dåbsgave til lillebror men det er storesøster der bruger den, hun skiller den af og prøver at samle den igen eller så spreder hun dyrene ud over gulvet og hopper fra dyr til dyr  Stor succes her  

jeg kan også anbefale donut 

monica

tak for svar. Det var også lige sådan jeg tænkte at den kunne bruges. Tror bestemt at han skal ønske sig den så. Er figurerne en ok størrelse i den lille? Det lyder bare af så lidt med 24x24 cm 

Anmeld

4. februar 2014

Troldemommi

Sakris skriver:

tak for svar. Det var også lige sådan jeg tænkte at den kunne bruges. Tror bestemt at han skal ønske sig den så. Er figurerne en ok størrelse i den lille? Det lyder bare af så lidt med 24x24 cm 

Jeg syntes de har en fin størrelse, men lige en ting det kan godt være jeres datter skal bruge lidt hjælp til at samle terningen, det er lidt svært for små børn  Men de kan bruge meget tid på det 

monica

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Monica P skriver:

Jeg syntes de har en fin størrelse, men lige en ting det kan godt være jeres datter skal bruge lidt hjælp til at samle terningen, det er lidt svært for små børn  Men de kan bruge meget tid på det 

monica

Ok :-) det er også fint. udfordringer er godt 

Anmeld

4. februar 2014

Maja_4000

Oh hvor er vi mange fra december '10 gruppen som skal have nr 2! TILLYKKE!

Vi har ikke nogen af dem, men vil anbefale larven (den der kom til jul) og tumlingerne (de det 5 flade runde nogle ) dem bliver der leget meget med hos os

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Maja_4000 skriver:

Oh hvor er vi mange fra december '10 gruppen som skal have nr 2! TILLYKKE!

Vi har ikke nogen af dem, men vil anbefale larven (den der kom til jul) og tumlingerne (de det 5 flade runde nogle ) dem bliver der leget meget med hos os

Tak  Var også lige inde og lure på din profil. Også tillykke med jeres kommende lillesøster  Det var da dejligt.  Kan Caroline forstå det endnu?

hvad bruger hun ringene og pindende til? De er jo heller ikke så dyre 

Anmeld

4. februar 2014

Miss Church

Sakris skriver:

Hej piger

Hvad med larven? Den har vi snakket om. 

Vi har også roller jade, den er vi super glade for  

Anmeld

4. februar 2014

A.n.onym.

Min fantasi kan slet ikke forestiile sig hvad disse bobles kan bruges til - er er der en venlig sjæl der kan forklare mig dét?

Anmeld

4. februar 2014

Maja_4000

Sakris skriver:

Tak  Var også lige inde og lure på din profil. Også tillykke med jeres kommende lillesøster  Det var da dejligt.  Kan Caroline forstå det endnu?

hvad bruger hun ringene og pindende til? De er jo heller ikke så dyre 

Nej, det er ikke dem

Det er dem jeg har vedhæftet her

Hun snakker rigtig meget om lillesøster, men hun har jo ingen anelse om hvad det kommer til at betyde at der kommer en baby hvad med jer?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.