hvor mange uheld under 3 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Laulund87

Maria var 2,5 år og hun havde nu ingen "tilbagefald". Hun havde maks 5 uheld da hun smed bleen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn smed bleen om dagen da han var 1½ år, han havde i starten max 2 uheld om ugen (op til en måneds tid efter han smed bleen), det var i dagplejen og ikke herhjemme.

ugen inden han blev 2 smed han bleen om natten, han havde haft tør ble lidt over en måned om morgenen og han har haft 2 uheld om natten siden (den ene gang fordi han var syg og havde feber)

Havde faktisk troet der ville være flere uheld end vi har haft, nu han 2½ og har ikke haft uheld siden han blev 2 (andet end de to gange beskrevet ovenfor)

Anmeld

4. februar 2014

misslea

Min datter smed bleen da hun var 2,9 år! Der var et par uheld om ugen den første måneds tid, men det holdt hurtigt op... Og ellers har der kun været et enkelt uheld i ny og næ, hvis hun ikk nåede ind på toilettet, hvis hun har været på legepladsen i børnehaven..... Det gik virkelig nemt at smide den ble 

Anmeld

4. februar 2014

VIPpigen

Jeg har stemt 1-2, men mest fordi hun havde uheld nogen dage. De dage hun havde uheld holdte hun sig til de 1-2 uheld... Ud af 14 dage, tror jeg dog kun hun havde 2-3 dage med uheld. Hun var 2,5 da hun smed bleen

Anmeld

4. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea smed bleen helt da hun var 2,6, og tror højest at hun har haft 5 uheld siden da. Hun er nu 5 år. Vh stine

Anmeld

4. februar 2014

SjeBets

Jeg har ikke svaret fordi både min egen søn og min bonus havde et uheld af begge slags en gang og så var det ligesom det. Og der var de renlige båd dag og nat, min datter og anden bonus søn var over 3 før de smed bleen

Anmeld

27. februar 2014

ECOchild.dk

Hej

Har stemt blankt da Anton lige er blevet 3 år, gik uden ble hos dagplejen som han forlod for en måned siden. Efter opstart i børnehaven er der igen behov for bleen. Tænker det er vigtigt vi ikke presser vores børn til at blive renlige og forventer en masse. Der er mange forhold der spiller ind før de kan blive renlige  - tryghed, fysiologisk parathed, vilje osv.

Venlig hilsen

Lotte

www.ecochild.dk

Basic økologisk babytøj

Anmeld

27. februar 2014

MoarMoar

Min søn smid bleen da han var 2 år og 7 mdr. Han havde 2 uheld de første to dage også har der ikke været problemer siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.