Juniorseng`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Kristina V

Hej med jer piger..

vil lige høre ang. juniorseng.

Nu fik Karoline penge i 2 års gave til sen juniorseng af besteforældrene. Vi har købt sådan en flexi seng, som starter som alm. juniorseng og kan så senere laves om det køjeseng.

Men er i så småt begyndt at putte se små i juniorsengen?
Og hvordan går det med det?

Vi har snakket om det længe, for hun putter fint om aftenen (det meste af tiden!!), men hun har værelse på anden sal, så er lidt skeptisk omkring det.
Vi har børnelåger for trappen og for hendes værelse, men iiiii det er lige det med at tage next step..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Muffinmus

Jep, det samme her....derfor venter vi til jule eller hans næste fødselsdag med at skifte til junior seng....2 sal er laaangt væk og stoler ikke på han er gammel nok til at passe på sig sselv oppe på 1 salen hvis vi putter ham i en seng han selv kan komme ud af---nøj en ballade han kunne lave der opppe uden at vi vidste det.

Anmeld

3. august 2009

Kristina V

Hov rettelse. Det hedder også 1 sal.. vi har kun 2 etagers hus.. hehe.. Men stadig lang væk ja...

Anmeld

3. august 2009

Anja

Elias kom i juniorseng for en uge siden. Jonas fik en stor seng, og så fik Elias den juniorseng han havde. Det går fint. Der er dog lidt renderi om aftenen, men heldigvis uden skrig og skrål. Elias bliver puttet og så går der x antal minutter og så kommer han ind i stuen og siger stolt : "Hej Moar!" og så følger vi ham i seng igen. Han vender selv om og går mod værelset, når man rejser sig  Vi håber dog at han snart ikke synes det er så hyggeligt mere at komme og sige hej. Det har taget alt mellem 20 min og en time at få ham til at sove.

Anmeld

3. august 2009

linemus

Elias kom i juniorseng for en uge siden. Jonas fik en stor seng, og så fik Elias den juniorseng han havde. Det går fint. Der er dog lidt renderi om aftenen, men heldigvis uden skrig og skrål. Elias bliver puttet og så går der x antal minutter og så kommer han ind i stuen og siger stolt : "Hej Moar!" og så følger vi ham i seng igen. Han vender selv om og går mod værelset, når man rejser sig  Vi håber dog at han snart ikke synes det er så hyggeligt mere at komme og sige hej. Det har taget alt mellem 20 min og en time at få ham til at sove.

Hvilken seng har Jonas fået? Er det fordi han er ved at være for stor? For jeg har også tænkt på, om Sebastian skulle have ny seng, så hans kunne gå til en af pigerne istedet for at skulle købe to nye, men samtidig synes jeg, han passer fint i sengen stadigvæk.

- Line

Vi venter forresten til efter jul med juniorsengene. Jeg kan godt lide at vide, hvor de er, og pigerne sover nemlig også på 1. sal, mens vi har soveværelse nedenunder.

Anmeld

3. august 2009

Mie A

Simon skiftede til juniorseng for ½ år siden - og det har været en succes på alle måder. Jeg var ellers lidt skeptisk - og havde ikke gemt tremmesengen væk de første uger - men det gik jo heldigvis over alt forventning.

Han er jo også bare så charmerende når han kommer ind i stuen om morgenen slæbende med sin dyne  slet ikke til at stå for

Anmeld

3. august 2009

Tynen

Vi har godt nok en juniorseng, men eftersom vi havde bøvl med at få hende til at sove om aftenen har vi ikke rigtig fået taget os sammen til at skifte endnu.

Godt nok kan hun kravle ud af tremmesengen, men jeg har bare ikke energien til at rende op og ned af trapperne hele aftenen (Hun sover alene på 1. salen indtil vi selv går i seng)

Har købt et "hundegitter" i Babysam der er meget højere end et alm. trappegitter, så hun kan på ingen måde komme ned af trapperne alligevel, men så længe hun vågner om natten forbliver hun i sin tremmeseng

Tror vi skifter når hun er 2½-3år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.