Jeg har 2 eks.
Da min mor var gravid med mig havde vi 2 hunde... En hun (rotweiler) og en han (en lille blandning af en art), var rotweileren altid meget obs paa min mor... Et par timer inden min mor fik veer, opfoerte hun sig underligt, hun blev ved med og foelge min mor i hele huset, lagde sit hovede paa min mors mave osv.
Da de kommer hjem fra hospitalet med mig, og stiller mig paa gulvet saa de kan snuse, ligger hun hovedet paa mine ben, og saa fulgte hun mig ellers. Hun aensede slet ikke min mor et blik overhovedet.
Da min soester bliver gravid, havde vi en blandning af en Golden retriever og Cockerspaniel, hver gang min soester kom paa besoeg, fulgte min hund hende alle vegne, pev i flere dage. naar hun ikke havde set hendes osv.
Da min nevoe blev foedt, havde vi den bedste babysitter i min hund..
En dag, da min nevoe ligger i liften paa sofaen og vi andre sidder ude i haven, kan vi hoere i babyalarmen, at min hund piver, hun loeber ud til os og goeer, ind til ham og piver, dette goer hun 3 gange og min soester gaar ind til min nevoe. Lige pludselig skriger min soester ring 112, saa trak min nevoe ikke vejret og var helt blaa i hovedet. Min hund napper min soester i benet, og begynder og slikke min nevoe i hovedet, min soester proever og tage min nevoe op, men min hund bider hende denne gang og bliver ved med og slikke ham voldsomt i hovedet, da han begynder og graede. Da ambulancen kom, sagde de at hun havde reddet hans liv, godt nok med en forstrakt nakke, fordi hun slikkede saa voldsomt, men det var det vaerd... Hun var alles yndlings hund inden, saa kan slet ikke beskrive med ord hvad hun betoed for os efter
Anmeld