plukveer kontra veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Michelle21

jlp90 skriver:

Update: jeg har stadig plukveer, der gør ondt uden at blive til noget yderligere så nu er jeg bare ved at give op. Savner min datter, som sover hos mormor og morfar. Jeg kan ikke se nogen ændring siden i morges. Det gør ondt men ikke nok :-( Jeg har fuldstændig mistet modet og i stedet for at plage min mand som sover, så læsser jeg af på jer. Denne her fødsel er værre end den første som startede med vandafgang og tog otte timer fra de startede vedrop.

Velkommen i klubben, skal vi starte en klub??

Ej det er da også bare mega træls de ikke vil blive til mere, og det er jo specielt træls når man havde en anderledes fødsel første gang, håber det bliver til mere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

jlp90

Michelle21 skriver:

Velkommen i klubben, skal vi starte en klub??

Ej det er da også bare mega træls de ikke vil blive til mere, og det er jo specielt træls når man havde en anderledes fødsel første gang, håber det bliver til mere  

Nu skal de bare gå.i sig selv for min mand er lige begyndt at kaste op. Min datter har vist smittet med omgangssyge.

Anmeld

4. februar 2014

Michelle21

jlp90 skriver:

Nu skal de bare gå.i sig selv for min mand er lige begyndt at kaste op. Min datter har vist smittet med omgangssyge.

Ej hvor træls.. ja det noget værre noget at få fat i

Anmeld

4. februar 2014

Miss Church

jlp90 skriver:

Update: jeg har stadig plukveer, der gør ondt uden at blive til noget yderligere så nu er jeg bare ved at give op. Savner min datter, som sover hos mormor og morfar. Jeg kan ikke se nogen ændring siden i morges. Det gør ondt men ikke nok :-( Jeg har fuldstændig mistet modet og i stedet for at plage min mand som sover, så læsser jeg af på jer. Denne her fødsel er værre end den første som startede med vandafgang og tog otte timer fra de startede vedrop.

Er der sket noget i løbet af natten  Håber du har kunne sove lidt 

Anmeld

4. februar 2014

Maja88

jlp90 skriver:

Jeg ville da tage ind og blive tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.