plukveer kontra veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

jlp90

Hej. Jeg vågnede i nat med veer der er 2 min i mellem og varede cirka 30 sekunder. De er taget til så de varer 1 min og kommer hele tiden. Problemet er at når jeg står op og ikke slapper af så forsvinder de. Har i oplevet noget lignende? Jeg syntes heller ikke helt de er voldsomme nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Annemette07

jlp90 skriver:

Hej. Jeg vågnede i nat med veer der er 2 min i mellem og varede cirka 30 sekunder. De er taget til så de varer 1 min og kommer hele tiden. Problemet er at når jeg står op og ikke slapper af så forsvinder de. Har i oplevet noget lignende? Jeg syntes heller ikke helt de er voldsomme nok.

Jeg havde noget lidt lignende. Jeg havde regelmæssigt plukveer. Hvis jeg sad ned med benene oppe var de kraftige og regelmæssige, men lagde jeg mig fladt ned eller gik rundt, var de nærmest væk. Kunne svagt mærke spændingerne, men ikk noget jeg ville have tænkt over, hvis ikk det var fordi det gjorde f.... Ondt når jeg sad.
Når det så er sagt, gik mit vand samme aften og fødte næste morgen.

Hvor langt er du henne?
:-)

Anmeld

3. februar 2014

Kamulla

Årh det oplevede jeg i uge 38, de gik i sig selv igen efter nogle timer, men fødte med vestorm 40+4

Anmeld

3. februar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg oplevede noget lignende og fødte ca. 10 timer senere .

Jeg fik det, jeg troede var regelmæssige plukveer, men som viste sig at være eller udvikle sig til rigtige veer. Jeg var kun 38+1 og havde ikke haft plukveer tidligere i min graviditet og havde samtidig hørt, at når man fik veer, var man ikke i tvivl. Jeg var derfor sikker på, at så måtte det jo bare være plukveer, som blev lidt kraftigere i løbet af dagen, men da de så blev mere og mere reglemæssige, måtte jeg have fat i fødegangen, som mente, at det var begyndende veer. Vandet gik så en time senere og så kunne veerne for alvor mærkes og jeg var ikke længere i tvivl . Min datter kom så 2 timer efter vandafgangen, så det var ikke længe vi nåede at være på fødegangen.

Anmeld

3. februar 2014

jlp90

Tak for alle jeres svar. De forsvandt i en periode, så der sov jeg lige en times tid. Så tog vi ud og handle og nu er veerne startet igen, men stadig ikke i en sådan grad så det er tid til fødegangen og ud fra jeres besvarelser er der vist ikke andet og gøre end at se tiden lidt an og håbe der snart sker noget mere. Mvh julie der er 37 plus 4 og i tvivl om sin kropssignaler.

Anmeld

3. februar 2014

Michelle21

jlp90 skriver:

Tak for alle jeres svar. De forsvandt i en periode, så der sov jeg lige en times tid. Så tog vi ud og handle og nu er veerne startet igen, men stadig ikke i en sådan grad så det er tid til fødegangen og ud fra jeres besvarelser er der vist ikke andet og gøre end at se tiden lidt an og håbe der snart sker noget mere. Mvh julie der er 37 plus 4 og i tvivl om sin kropssignaler.

Jeg er 40+4 idag og jeg har haft veer on and off siden lørdag i sidste uge, så det behøver ikk være optakt til noget

Anmeld

3. februar 2014

jlp90

Michelle21 skriver:

Jeg er 40+4 idag og jeg har haft veer on and off siden lørdag i sidste uge, så det behøver ikk være optakt til noget

Nej du har sikkert ret. Det gør det desværre ikke mindre frustrerende

Anmeld

3. februar 2014

janne1986

jlp90 skriver:

Havde næsten regelmæssig på et tidspunkt sidst i graviditeten, dettevar pga blærebetændelse :/ 

Anmeld

3. februar 2014

Michelle21

jlp90 skriver:

Nej du har sikkert ret. Det gør det desværre ikke mindre frustrerende

Tro mig, jeg kender alt til at være frustreret jeg er meget utålmodig

Anmeld

3. februar 2014

jlp90

Update: jeg har stadig plukveer, der gør ondt uden at blive til noget yderligere så nu er jeg bare ved at give op. Savner min datter, som sover hos mormor og morfar. Jeg kan ikke se nogen ændring siden i morges. Det gør ondt men ikke nok :-( Jeg har fuldstændig mistet modet og i stedet for at plage min mand som sover, så læsser jeg af på jer. Denne her fødsel er værre end den første som startede med vandafgang og tog otte timer fra de startede vedrop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.