Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
3 synes godt om
3. februar 2014

SLYKKE

Hej Alle sammen. 

Jeg er en pige på snart 21 år. Jeg er uddannet SSA og har fast job og bor i hus, sammen med min kæreste på snart 24. Vores forhold har ALTID gået op og ned, men her i januar gik vi fra hinanden. Vi fandt sammen igen og har det faktisk rigtig godt efter vi har fået snakket ærligt om tingene. Vi har været sammen i snart 4 ½ år. 

Vi er begyndt at snakke om børn, da vi rent praktisk er klar. Vi er begge uddannet, har fast job og har hus. Samtidig ønsker vi begge at få børn, når vi stadig er unge. 

Jeg er total skruk, jeg kigger på baby sider uafbrudt. Men jeg er bare i tvivl om, om det er fordi at andre ville blive glade hvis vi blev gravide eller om det er fordi alle omkring os bliver gravide, eller er det virkelig fordi jeg ønsker at være mor nu? Jeg har været på p-piller i snart 5 år, så jeg er klar over at der godt kan gå tid efter jeg har smidt dem. 

Jeg har bare et indre og personligt problem. Jeg har ALDRIG været sammen med andre end min kæreste. Ikke fordi det genere mig lige nu, det har det gjort førhen, fordi jeg da er nysgerrig ligesom alle andre. Men er det noget som vil komme? 

Er det normalt at være i tvivl? Og skal jeg bare følge vores følelser om at blive forældre? 

Håber i forstår min tråd og kan hjælpe mig lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Kris89

SLYKKE skriver:

Hej Alle sammen. 

Jeg er en pige på snart 21 år. Jeg er uddannet SSA og har fast job og bor i hus, sammen med min kæreste på snart 24. Vores forhold har ALTID gået op og ned, men her i januar gik vi fra hinanden. Vi fandt sammen igen og har det faktisk rigtig godt efter vi har fået snakket ærligt om tingene. Vi har været sammen i snart 4 ½ år.