Det gør sååååå ondt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Anonym trådstarter

UnderCover36 skriver:

Når du skal ha fat i glidecreme så (hvis I ikke bruger kondom) synes jeg du skal se om du kan få fat i en silikonebaseret som fx bodyglide da den bliver ved med at glide hvorimod de vandbaserede godt kan fnuldre eller tørre ud under samlejet.

God fornøjelse

Super ! Tusind tak .. Hvor køber man sådan noget henne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Matas har et ret godt udvalg af glidecremer, hvis det er
Jeg har personligt haft rigtig gode erfaringer med den fra rfsu

Anmeld

3. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Det hver gang jeg går på wc efter vi har haft sex det svier .. Det ikk kun nogen gange .. Regner da ikk med manden river mig hver evige eneste gang ?

Og nu hvor jeg tænker over det .. Har det altid gjort skide ondt og svier efterfølgende

Det lyder som om du er lidt snæver. Nu ved jeg ikke om du har en lav smertetærskel, men jeg oplever også tit at det gør ondt når han skal ind, og også at det svier når jeg tisser. Det gør mig ikke så meget, lidt smerte er okay.  Men hvis det gør MEGET ondt, er det selvfølgelig ikke fedt. 

Jeg vil give det samme råd som andre - en god glidecreme (brug silikonebaseret hvis I ikke bruger kondom, de er 100 gange bedre end de vandbaserede) og et langt forspil, så du kan slappe ordentligt af.

Anmeld

3. februar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Super ! Tusind tak .. Hvor køber man sådan noget henne ?

Vi købte vores i en erotisk butik der var her i byen, men prøv at google det - er sikker på det fås de fleste steder - det er dyrt men der skal bruges uendeligt lidt og det smører som sagt længe

Anmeld

3. februar 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Hver gang min kæreste og jeg skal have sex ! Men det er kun lige indtil han er kommet op i mig .. Det der gør mest ondt er når han skal ind i mig ! Avs ! Og når jeg så efterfølgende går på wc ( gør jeg lige efter ! ) så svier det !

Andre der har som mig hvor det gør ondt når ja lad os kalde ham tissemanden ;D skal op i en ?

Vi har været sammen i 4 år .. Og pga det gør ondt , kan jeg ikk give ham så meget sex som jeg gerne ville så nogen gange kan der gå 3 uger imellem .. Og det skal slut nu !!!

Vi har lige snakket om at prøve glidecreme , tror i det vil hjælpe ?

Frem med glidecremen. Min mand gav mig rifter hver gang, indtil jeg havde født, så forsvandt den kant som drillede hver gang

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil sige rigtigt mange tak for alle jeres gode råd piger ..

Det noget tid siden jeg skrev indlægget , men med syge børn og arbejde der skal passes har jeg først fået købt noget glide creme nu dog i Bilka da de havde en .. Lige hvor jeg handlet

Og i havde ret , smerterne var minimal og til at holde ud ! Dejligt for en gangs skyld og kunne koncentrere sig om si mand !

Tak for hjælpen hav en god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.