Det gør sååååå ondt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.848 visninger
15 svar
10 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Hver gang min kæreste og jeg skal have sex ! Men det er kun lige indtil han er kommet op i mig .. Det der gør mest ondt er når han skal ind i mig ! Avs ! Og når jeg så efterfølgende går på wc ( gør jeg lige efter ! ) så svier det !

Andre der har som mig hvor det gør ondt når ja lad os kalde ham tissemanden ;D skal op i en ?

Vi har været sammen i 4 år .. Og pga det gør ondt , kan jeg ikk give ham så meget sex som jeg gerne ville så nogen gange kan der gå 3 uger imellem .. Og det skal slut nu !!!

Vi har lige snakket om at prøve glidecreme , tror i det vil hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

BigHope13

Anonym skriver:

Hver gang min kæreste og jeg skal have sex ! Men det er kun lige indtil han er kommet op i mig .. Det der gør mest ondt er når han skal ind i mig ! Avs ! Og når jeg så efterfølgende går på wc ( gør jeg lige efter ! ) så svier det !

Andre der har som mig hvor det gør ondt når ja lad os kalde ham tissemanden ;D skal op i en ?

Vi har været sammen i 4 år .. Og pga det gør ondt , kan jeg ikk give ham så meget sex som jeg gerne ville så nogen gange kan der gå 3 uger imellem .. Og det skal slut nu !!!

Umiddelbart uden at kende for meget til det ville jeg tro i skulle prøve med glidecreme,samt sørge for godt langt forspil så du bliver godt tændt og slipper lidt af anspændtheden som naturligvis kommer når man ved at det kommer til at gøre ondt.

Pøj Pøj med det

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Umiddelbart uden at kende for meget til det ville jeg tro i skulle prøve med glidecreme,samt sørge for godt langt forspil så du bliver godt tændt og slipper lidt af anspændtheden som naturligvis kommer når man ved at det kommer til at gøre ondt.

Pøj Pøj med det

Ja det netop det jeg ogs tænker !

Meen det er ikk helt nemt at få lang forspil når jeg først er hjemme kl 21:30 gryder arbejde , og han skal op kl 05

Men tusind tak for forslaget .. Det må vi altså benytte os af

Anmeld

2. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Tænker også med det samme.. Er du tændt/våd nok? For hvis det svier kunne det godt lyde som om at du har fået en rift down there. 

Anmeld

2. februar 2014

BigHope13

Anonym skriver:

Ja det netop det jeg ogs tænker !

Meen det er ikk helt nemt at få lang forspil når jeg først er hjemme kl 21:30 gryder arbejde , og han skal op kl 05

Men tusind tak for forslaget .. Det må vi altså benytte os af

Ak ja det lige med at få tid til det hele ,men hvor der er vilje er der vej

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Tænker også med det samme.. Er du tændt/våd nok? For hvis det svier kunne det godt lyde som om at du har fået en rift down there. 

Det hver gang jeg går på wc efter vi har haft sex det svier .. Det ikk kun nogen gange .. Regner da ikk med manden river mig hver evige eneste gang ?

Og nu hvor jeg tænker over det .. Har det altid gjort skide ondt og svier efterfølgende

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Ak ja det lige med at få tid til det hele ,men hvor der er vilje er der vej

Ja Præcis hehe ..

Anmeld

2. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Det hver gang jeg går på wc efter vi har haft sex det svier .. Det ikk kun nogen gange .. Regner da ikk med manden river mig hver evige eneste gang ?

Og nu hvor jeg tænker over det .. Har det altid gjort skide ondt og svier efterfølgende

Ville gerne være ano men here it goes  

Hvis vi bare ''går i gang'' uden at jeg er våd nok, ja så får jeg rifter.. Det sker når han ''maser'' den ind.. Ej det lyder helt forkert.. Men altså ja.. Prøv glidecreme.. Det kan jo ikke skade Og hvis det hjælper er det bare super 

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

Ville gerne være ano men here it goes  

Hvis vi bare ''går i gang'' uden at jeg er våd nok, ja så får jeg rifter.. Det sker når han ''maser'' den ind.. Ej det lyder helt forkert.. Men altså ja.. Prøv glidecreme.. Det kan jo ikke skade Og hvis det hjælper er det bare super 

Undskyld .. Kan desværre ikk gøre så du kan svare ano

Så er det måske det der sker for mig hver gang ..

For han trykker den nærmeste os ind hehe .. Vil som det første imorgen købe glidecreme .. Taak for svar

Anmeld

3. februar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Undskyld .. Kan desværre ikk gøre så du kan svare ano

Så er det måske det der sker for mig hver gang ..

For han trykker den nærmeste os ind hehe .. Vil som det første imorgen købe glidecreme .. Taak for svar

Når du skal ha fat i glidecreme så (hvis I ikke bruger kondom) synes jeg du skal se om du kan få fat i en silikonebaseret som fx bodyglide da den bliver ved med at glide hvorimod de vandbaserede godt kan fnuldre eller tørre ud under samlejet.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.