jeg er bange for jeg når at blive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2009

oo

skabsalkoholiker inden jeg kommer i behandling igen! jeg er lige blevet ringet op af min læge fra klinikken, Randi Skov, som var helt vildt ked af at fortælle mig, at de har massivt personalemangel, så de kan ikke tage mig i behandling i august. De ved ikke hvornår jeg kan komme igang igen, men jeg skal ringe ved næste menstruation og så må vi se.

så deeet!

jeg er overraskende lidt ked af det over det. faktisk tænker jeg, at vi får en ekstra frist til selv at få det til at lykkes. "Bondepigen" ku, hvorfor sku vi så ikke ku??? og om ikke andet, så får man knaldet igennem, og det skal man heller ikke kimse af

men nu må jeg synde minimum en hel måned igen (det ender altid med kun at blive en halv, fordi jeg får så dårlig samvittighed efter ægløsning) og hvad kan det ikke ende med?! det første jeg sir til Søren efter opkaldet er "skal vi så ikke rigtig hyyygge os i aften" a.k.a. "skal vi ikke drikke os i hegnet og sidde og synge firsersjælere til klokken halv to?".

det første han sir er "så skal vi bare knalde heeeeelt vildt meget!", så happy days

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

mariamiss6

hehe, hvor er du sjov........ det er ærherligt at i må vente lidt på klinikken endnu...
men jeg synes du har en fed måde at håndtere det på....
knald løs for satan da.... hehe... hvem ved tænk hvis du blev gravid af det, man kan jo aldrig vide.... jeg kender også nogen som blev sendt hjem da de skulle til inseminering, for man kan jo ikke så godt inseminere en gravid vel ...

Anmeld

3. august 2009

Bondepigen

Haha, I er da vist nogle værre nogen. Godt I kan hygge jer, selv om I måske skal springe over insemination denne gang. Det kan jo være det lykkes for jer helt af jer selv denne gang.

Lad os håbe det.

Anmeld

3. august 2009

JustAnotherName

Som lidt opmuntring kan jeg da fortælle, at jeg kender til et par stykker, som har fået hjælp ...men alligevel endte med SELV at blive gravide.

Min kusine er én af dem.
Hun skulle til at have sit 3 og sidste forsøg, og følte sig lidt presset over, at hvis ikke det lykkedes, så var chancerne opbrugt ...det ville blive sååå dyrt at skulle have flere forsøg.
Men trods flere år sammen med sin mand, hvor de ikke kunne blive gravide, så lykkedes det dem pludseligt SELV mellem deres 2. og 3. forsøg 
Min kusine har siden da ikke haft problemer med at blive gravid. Nu er hun mor til TRE drenge - en på 5 år, en på 2 år og en på 8 måneder.

En af min mands kammerater er også lige blevet far. De fik hjælp, men ingenting bed sig fast, og konen blev så syg af alle de forsøg.
Men for en måned siden fik de en lille datter ....home-made 

Så det KAN altså ske !!!
Også for dig min kære.....

I må bare i lagnerne, forsøge ikke at tænke alt for meget, og bare nyde det ...så er det under alle omstændigheder ikke helt spildt 

Jeg skal nok  krydse fingre for Jer.....

Anmeld

4. august 2009

Dictes mor

Min kære Trine,
Hvor er jeg glad for at du tager det så pænt. Jeg kan nu godt forstå, hvis du blev lidt ked af det. Men hvor er det godt at du kan synde og ahem knalde løs en måned mere. Du kan tro, at jeg krydser alt, hvad jeg kan Jeg håber så meget, at det er jeres tur snart.
Går det ellers godt, har du stadig meget ondt? Jeg håber, at det er gået over, og du har det bedre igen.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

4. august 2009

oo

Majastina skriver:

Min kære Trine,
Hvor er jeg glad for at du tager det så pænt. Jeg kan nu godt forstå, hvis du blev lidt ked af det. Men hvor er det godt at du kan synde og ahem knalde løs en måned mere. Du kan tro, at jeg krydser alt, hvad jeg kan Jeg håber så meget, at det er jeres tur snart.
Går det ellers godt, har du stadig meget ondt? Jeg håber, at det er gået over, og du har det bedre igen.

Stort knus fra Camilla

imorges vågnede jeg til en sms fra min lillesøster, der havde fået en "strålende ide" på vej til arbejde: hvis nu vi ikke havde lyst til at knalde hver dag (som er hendes geniale råd), så kunne Søren vel onanere ned i en sprøjte og så kunne jeg sprøjte sæden op selv, når nu vi ikke kunne komme i behandling (!!!!!!!)  - altså for det første er det jo ikke sådan en behandling foregår og for det andet blev jeg ret ked af, at der er nogen mennesker (selv dem tæt på mig) der blir ved og ved med at komme med gode råd uden at man har bedt om dem. kender du det? Jeg ved godt hvordan man får børn, for søren, jeg kunne næsten arbejde som rådgiver på fertilitetsklinikken så meget ved jeg om det og alle de gode "tricks" og smarte råd osv osv.
undskyld det rigtig sure opstød! jeg havde virkleig lige brug for at komme af med det, for jeg endte med at sidde og græde lidt i sofaen bagefter - de folk der ikke har gået igennem det her med at skulle vente på sit ønskebarn, de har ingen ide om hvor hårdt det er, og hvor meget det slider på ens forhold. man prøver desperat at opretholde en illusion om, at barnet blir avlet i kærlighed - præcis ligesom alle andre børn, og så kommer der sådan et smart råd med, at man kan sprøjte det op med en kagesprøjte derhjemme COME ON!

nåh, sorry ... tænkte bare, at du nok var en der kunne forstå hvad jeg mener

jeg har ikke så ondt mere, men når jeg vågner har jeg ondt ligesom et bredt bælte hele vejen rundt om maven/ryggen, så det er ret træls. idag er jeg på 14. dagen i blødningen, og det er vist nok ved at løje af...

forresten, så er jeg helt spændt på hvordan det går til scanningen imorgen! er du ikke viiiiildt spændt?? skal I høre hjertelyd osv osv??

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6

jeg kan godt forstå det e rlidt forvirrende det hele, og jeg kan også godt forstå du skal af med det. så er det bare dejligt der et sted som bayby.dk at komme af med det..... men tror du ikke din søster mest forsøgte at opmuntre dig lidt med en joke? altså tror du virkelig hun mente i skule gøre sådan.... nåh endnu et dumt spørgsmål til sidebenet....

jeg synes du er sej, du har sgu været meget igennem, og jeg forstår godt det er SÅ sur røv ikke bare at kunne lave den baby man SÅ gerne vil have. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med projektet i hvert fald.....

og 14. dagen på en mens, fy for satan hvor ville jeg også være træt af det da...... puuuha, jeg er glad for du ikke er en total sortseer som mig.....

Anmeld

4. august 2009

Dictes mor

Det kan tro, at jeg kan forstå dig! Alle de råd, de er velment, men er bare ikke altid lige passende. Jeg hadede at få at vide, at vi havde masser af tid til at nå det. Det var en veninde der sagde det, da hun blev gravid i første forsøg. Masser af tid, ja det er nok rigtigt, men efter de tre år, som det havde taget på det tidspunkt, synes jeg måske ikke, at jeg havde brug for at få råd fra en, som aldrig havde prøvet den fornemmelse, det er måned efter måned at  vågne op til skuffelsen og indse, at drømmebarnet heller ikke er der den her gang, og være i sorg over, at intet fungerer som det skal. Og som du siger, så ved folk bare ikke, hvor opslidende det hele er. Det er næsten ikke til at holde ud til sidst, og noget af det sidste man gider er at få råd, for dem har man søgt i tusindvis og læst i lange baner om, jeg tror, at nogen i din situation kender alle de råd, der overhovedet findes for, hvordan man bliver gravid. Desuden tror jeg ikke på særlig mange af dem. Der er bare ingen opskrift for det, for alle er vidt forskellige.
Jeg ved godt at det har være ment i den bedste mening, men en kommentar som den gør ondt, fordi den på en måde bagatelliserer alt det I har været igennem. Jeg ville nok også være blevet ked af det.
Men som du siger, så er det svært for folk at forstå, og det kan jeg fodt forstå. Man kan ikke sætte sig ind i smerten, ligesom der er så mange andre former for smerter vi heller ikke kan forstå eller forestille os, hvor ondt gør.
Jeg ved ikke, om alt det her hjælper eller giver mening, det blev en længere smøre, men det er fordi folks råd bare til sidst hang mig langt ud af munden, tag den med ro, lad være med at tænke på det osv. Nej nej nej, det er bedre bare at lytte og støtte, selvom det kan være rigtig svært, det ved jeg godt.
Jeg har efterhånden fået en del kvalme, og så er jeg bare så vildt træt hele tiden, og jeg er meget bekymret for, hvordan det skal gå, når jeg skal tilbage på arbejde igen, og ikke mindst når studiet begynder, og jeg skal håndtere både det og arbejde, og er allerede nu ved at stresse over det. Får helt ondt i maven ved tanken om det, så jeg må hellere finde mig en løsning på det, for tror ikke, at jeg vil kunne klare det hele. Du kan nu ellers tro, at vi glæder os til imorgen, men vi er også lidt nervøse, vi ved slet ikke, hvad der skal ske, men vi håber på at se hjertet

Anmeld

4. august 2009

oo

det var bestemt ikke en joke, min søster (den ene af dem, hende der selv blev gravid i andet hug) er sprængfyldt med gode råd og jeg er sååååååå træt af dem. alligevel skal hun altid lige dele, og ja, jeg syntes altså den med sprøjten var over stregen.

men ja, Camilla, det hænger også mig så langt ud af halsen, og jeg prøver ikke at lade det gå mig på, men jeg ved ikke...lige idag der har det bare gjort mig vred og rigtig ked af det. jeg tror måske også, at skuffelsen over ikke at kunne starte behandling alligevel er sat lidt ind...eller i hvert fald uvisheden om hvornår jeg så kan komme igang. for tiden går og klokken slår og jeg har haft 3 fødselsdage siden vi startede

jeg håber I får lov at se hjertelyd! men jeg tror i det hele taget bare der blir fantastisk at se en lille spire inde i livmoderen imorgen! man er så frygtelig vant til at den er tom som en gammel brønd, og nu gror der endelig noget!!  hvordan tar Per det hele? er han bare total pappa-klar og cool and collected eller går han lidt i cirkler rundt om sig selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.