jeg hader han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Det jo selvfølgelig rigtig.. men puha han er vågnet mange gange i nat så ved ikke om han er klar til at skulle sove der eller det bare er lidt tilvænning. Men nu kommer jeg jo til det første problem hvor han ikke sov der. Fordi han sparker den dyne af hele tiden og vil ikke sove med natdragter eller noget som helst på ben og fødder.

Pyha kan godt sætte mig lidt i det. Lige nu ligger Thor i vuggen klods op af sengen og det er dejlig trygt for mig dog er han ved at være så stor at han får møvre sig op i hovedenden flere gange om natten så jeg er også oppe og skubbe ham lidt ned hele tiden. og så har vi også problemet med dynen her vil han dog heldigvis godt have natdragt på. men aner virkelig ikke hvad man skal gøre med det problem at de får den sparket af. Nogen har foreslået mig en sovepose men tror den bliver for varmt til min dreng, og hvor Marcus ikke gider at have natdragt på finder han sig nok heller ikke i at ligge i sådan en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Pyha kan godt sætte mig lidt i det. Lige nu ligger Thor i vuggen klods op af sengen og det er dejlig trygt for mig dog er han ved at være så stor at han får møvre sig op i hovedenden flere gange om natten så jeg er også oppe og skubbe ham lidt ned hele tiden. og så har vi også problemet med dynen her vil han dog heldigvis godt have natdragt på. men aner virkelig ikke hvad man skal gøre med det problem at de får den sparket af. Nogen har foreslået mig en sovepose men tror den bliver for varmt til min dreng, og hvor Marcus ikke gider at have natdragt på finder han sig nok heller ikke i at ligge i sådan en.

Nej tror Heller ikke han vil finde sig i det. Og det vil også blive for varmt

Anmeld

3. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

Hvis han vender dig sig fra ryg til mave kan han også den anden vej da de jo starter med at vende sig fra mave til ryg så han skal nu kok få sig vendt igen eller møvret sig til at ligge anderledes

Ja det selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.