jeg hader han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
12 svar
2 synes godt om
2. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Vender sig om på siden når han skal til at sove da han sagtens kan komme om på maven så frygter det værste når han kan det i sin seng. :/ gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

Vender sig om på siden når han skal til at sove da han sagtens kan komme om på maven så frygter det værste når han kan det i sin seng. :/ gode råd??

Det har min søn os altid gjord og mår de ka komme derom skal de nok brokke sig eller dreje hovedet

Anmeld

2. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det har min søn os altid gjord og mår de ka komme derom skal de nok brokke sig eller dreje hovedet

Puha det håber jeg.
Troede aldrig jeg ville blive så pylret,

Anmeld

2. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

når han er stærk nok til at vende sig, er han også stærk nok til at rykke rundt hvis noget generer ham 

Anmeld

2. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

når han er stærk nok til at vende sig, er han også stærk nok til at rykke rundt hvis noget generer ham 

Dejligt og betryggende og vide
Er da bare blevet total pylret det er forfærdeligt

Anmeld

3. februar 2014

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Det har jeg også været bange for, her bliver han lagt på siden om natten da det er der han sover bedst, har oplevet to gange hvor han er kommet rundt på maven og han sagde bestemt fra og gav udtryk for at sådan ville han ikke ligge så nu er jeg ikke så bekymret for at det sker.

Nu er min begyndt at vende sig om på ryggen i løbet af natten og tænker som andre skriver at når de selv kan vende sig så skal man nok ikke være så bekymret, de skal nok få drejet hovedet eller give lyd fra sig

Anmeld

3. februar 2014

Stivdie

MiichellaMalou skriver:

Jeg er enig med de andre, når de selv begynder at kunne vende sig rundt, skulle det ikke længere være noget problem.
Lillepigen kan stadig ikke rigtig vende rundt her, men hun liggerbare rigtig godt på siden, så jeg støtter hende lidt ekstra mod maven med dynen, så hvis hun ved et tilfælde skulle rulle nogen steder, vil det være meget lettere for hende at rulle om på ryggen

Anmeld

3. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Det har jeg også været bange for, her bliver han lagt på siden om natten da det er der han sover bedst, har oplevet to gange hvor han er kommet rundt på maven og han sagde bestemt fra og gav udtryk for at sådan ville han ikke ligge så nu er jeg ikke så bekymret for at det sker.

Nu er min begyndt at vende sig om på ryggen i løbet af natten og tænker som andre skriver at når de selv kan vende sig så skal man nok ikke være så bekymret, de skal nok få drejet hovedet eller give lyd fra sig

Det jo selvfølgelig rigtig.. men puha han er vågnet mange gange i nat så ved ikke om han er klar til at skulle sove der eller det bare er lidt tilvænning. Men nu kommer jeg jo til det første problem hvor han ikke sov der. Fordi han sparker den dyne af hele tiden og vil ikke sove med natdragter eller noget som helst på ben og fødder.

Anmeld

3. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Stivdie skriver:

Jeg er enig med de andre, når de selv begynder at kunne vende sig rundt, skulle det ikke længere være noget problem.
Lillepigen kan stadig ikke rigtig vende rundt her, men hun liggerbare rigtig godt på siden, så jeg støtter hende lidt ekstra mod maven med dynen, så hvis hun ved et tilfælde skulle rulle nogen steder, vil det være meget lettere for hende at rulle om på ryggen

Marcus ligger åbenbart også godt på siden. For sådan plejer han tit og sove nu.

Anmeld

3. februar 2014

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Hvis han vender dig sig fra ryg til mave kan han også den anden vej da de jo starter med at vende sig fra mave til ryg så han skal nu kok få sig vendt igen eller møvret sig til at ligge anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.