Zoneterapi og gravidtiet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

D-MB

Hej de damer!

Jeg har fået anbefalet at starte til zoneterapi i forbindelse med mit og mandens ønske om at blive gravid 
 Vi har været i gang med PB i 6 mdr., og startede i januar op på fertilitetsbehandling grundet uregelmæssig menstruation. For 1 uge siden fik jeg så konstateret at jeg har forhøjet insulin og at det er skyld i min uregelmæssige cyklus. Udover dette er alle andre prøver super fine (inkl. mandens). Så jeg er startet i metformin behandling og er nu i gang med kostomlægning, og jeg overvejer så om zoneterapi kan hjælpe mig lidt på vej også? 

Er der nogle af Jer som har nogle erfaringer med zoneterapi, og som vil mene at det er pengene værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

ngmw

Min kæreste og jeg prøvede i 4-5 mdr. og der skete ikke noget (skal sigeD jeg havde haft en abort inden, ca. 6 uger henne) men efter 5 mdr. Fik jeg anbefalet zoneterapi og det kan klart anbefales. 

jeg havde en tid omkring ægløsningen og igen nogle uger senere for "at det skulle binde sig" som hun sagde til mig og efterfølgende testede jeg positiv. 

Men som hun sagde er det ikke alle det lykkedes ved efter første behandling men efter nogle gange vil hun mene der gerne skulle ske noget

held og lykke med pb. Og prøv endelig zoneterapi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.