Fødsel og svømmehal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Svømmehal - måske, men vandland! Ej det ville jeg ikke gøre. Hvor længe skal I være der? baby kan jo højest være i varmtvandbassinet i 20 min. Og hvad skal i så?

Sikke da en kommentar at komme med! 

Ja det hedder vandland og skal bo i hytter med resten af familien - men nu kan man da lave andet end at bade i et vandland, de har fx også bowling og spisning, som er den primære grund, foruden familien at vi deltager..

Og ja, jeg synes da at det kunne være fedt at hoppe en tur i vandet med min baby, også selvom det er for en kort bemærkning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Sisse Vinther

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej for det må de slet ik det første år mener jeg det er. Men ville heller ik i varmt vand

Kan da passe at de ikke må svømme det første år?
Jeg har ellers set på om vi skal starte babysvømning i vores lokale svømmehal når vi har født.
Og der er de da LANGT under et år også.

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Sisse Vinther skriver:

Jeg har ellers set på om vi skal starte babysvømning i vores lokale svømmehal når vi har født.

I det kolde hvis du læser tråden. De ka ik varmeregulere

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

I det kolde hvis du læser tråden. De ka ik varmeregulere

Jaer okay. Men når du siger slet ikke, kan man let opfatte det som om at de... som du sjovt nok siger... SLET IKKE må.

Men okay. Så de MÅ godt varmvands. Så forstår jeg bedre

Anmeld

5. februar 2014

baby012

Sisse Vinther skriver:

De må gerne i varmt vand bassin.. Det også ser baby svømning foregår, det de ikke må er de store "kolde" bassin

.. 

Til ts - jeg ville ikke gøre det, jeg hoppede i vandet efter 7 uger , endte med livmor betændelse.. 

Har haft min søn med da han var 7 uger, og min erfaring er at de bliver helt vildt hurtigt over stimuleret I så ung en alder. De vil meget hellere ligge hjemme og hygge, men måske i kunne blive i hytten imens de andre er i bade land? 

Det var slemt i svømmehald for os, 15 min. I bassin, derefter det der ræs i omklædningen , og kan forestille mig der er mange menesker i et badeLand. Det er bare ikke de 15 min værd. Og slet ikke for babyen. 

Barnet er helt nyt, og har brug for små rolige nye indtryk... Det er helt modsat i badeLand, 

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

baby012 skriver:

De må gerne i varmt vand bassin.. Det også ser baby svømning foregår, det de ikke må er de store "kolde" bassin

.. 

Til ts - jeg ville ikke gøre det, jeg hoppede i vandet efter 7 uger , endte med livmor betændelse.. 

Har haft min søn med da han var 7 uger, og min erfaring er at de bliver helt vildt hurtigt over stimuleret I så ung en alder. De vil meget hellere ligge hjemme og hygge, men måske i kunne blive i hytten imens de andre er i bade land? 

Det var slemt i svømmehald for os, 15 min. I bassin, derefter det der ræs i omklædningen , og kan forestille mig der er mange menesker i et badeLand. Det er bare ikke de 15 min værd. Og slet ikke for babyen. 

Barnet er helt nyt, og har brug for små rolige nye indtryk... Det er helt modsat i badeLand, 

Super Mener også der er adgang forbudt for babyer i sportsbassinet (det kolde)
Men vi har babybassin og varmevands som begge er 32-34 grader.

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

.. 

Var du stoppet med at bløde og have udflåd?

Det lyder bestemt ikke rart 

Og jo vi kan sagtens blive i hytten, gå en tur eller andet imens de andre bader 

Når du siger de bliver hurtigt overstimuleret i den alder, er det = de bliver kede af det? Eller hvad er overstimulering for en baby?

Anmeld

5. februar 2014

baby012

Anonym skriver:

Var du stoppet med at bløde og have udflåd?

Det lyder bestemt ikke rart 

Og jo vi kan sagtens blive i hytten, gå en tur eller andet imens de andre bader 

Når du siger de bliver hurtigt overstimuleret i den alder, er det = de bliver kede af det? Eller hvad er overstimulering for en baby?

Jeg ringede til min læge, og hørte om jeg måtte (det var tirsdag, og skulle til 8 ugers undersøgelse mandagen efter) men jeg fik grønt lys fordi at jeg ikke havde blødt i fire uger og alt lod til at være normalt. Og der var ikke længe til underSøgelsen . 

Men allifevel, to uger efter brød hel***e løs.. Jeg styrt blødte og havde voldsomme smerter i underlivet, kom til lægen og hun var ikke i tvivl om at der var kommet en infektion. 

Når jeg siger over stimuleret mener jeg at de overhoved ikke ved hvad de vil, de er helt forvirret. De vil have mad, så bliver de kede af at de får det, så vil de sove men hjernen kan ikke helt klare alle de nye indtryk så de sover 10 min. Ad gangen.. Og så er de bare rigtig svære at trøste.. 

Jeg var nok taget med på ferie, men jeg havde helt klart holdt mig fra badeland, og bare hygget med familien og nydt at have baby alene. 

Anmeld

5. februar 2014

Maja88

Det lyder hyggeligt..

Hvor er det henne??

Jeg startede til babysvømning med den store 6uger efter PKS..

Anmeld

5. februar 2014

Lullaby

Jeg var til babysvømning da Zarina var 5 uger. Efter 15 min blev hun pylret, så fik hun mad og blev lagt i liften med dyne imens min veninde hyggede videre med sin. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.