Jeg skal føde ved planlagt kejsersnit om knap 2 mdr. Og nu begynder overvejelserne ift. Storebror på knap 2 år.
Til jer der fik kejsersnit - kom den store op og så baby før i kom hjem? Og hvordan var reaktionen på mor der havde ondt....?
Herhjemme har vi talt om at manden kun bliver hos mig og baby en enkelt nat, så storebror kun skal passes et døgn, og så kan komme op og se baby men tage hjem med far. Første gang endte det i akut kejsersnit, og der tog vi hjem efter et døgn, men det kunne kun lige lade sig gøre på grund af stærke smerter, og derfor tænker jeg at det er bedre at blive de to nætter, så jeg har knap så ondt når jeg kommer hjem til min store dreng, der jo stadig er for lille til rigtig at kunne forstå det... Lyder det helt åndssvagt? Del endelig jeres erfaringer..
Tak 
Nu fik jeg et akt kejsersnit første gang, men jeg gik med de akkurat samme tanker - hvis nu det igen skulle ende i et akut kejsersnit 2. gang
Bella var knap 3 år da hun blev storesøster - og jeg vidste på forhånd at jeg ville være indlagt i min. 2 dage pga. min diabetes, men det hele gik op! 
Jeg var indlagt fra fødslen og 3 dage frem. Vi gjorde det på den måde, at min kæreste tog hjem og hentede vores datter fra børnehave og blev hos hende indtil næste morgen, hvor han så kom tilbage til mig
Det var nogle lange aftener på sygehuset alene, men til gengæld var jeg faktisk glad for at ligge alene med lillebror, så jeg kunne få amningen i gang og lære ham lidt at kende
Jeg fødte en torsdag, så vi gik ind til en laaaaaaang weekend for mit vedkommende. Min datter har krudt i numsen, så hun kunne ikke være stille på en barselsgang. Min veninde og kæreste overraskede mig, min veninde passede min datter lørdag aften, så han kunne overnatte hos mig. Søndag kom jeg hjem.
Dagen efter jeg fødte kom 2 veninder med min datter, så hun kunne se lillebror 
Håber det er okay jeg svarer, selvom det ikke endte i et akut kejsersnit 2. gang, men en normal fødsel
Anmeld