Livstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Nadi

Jer med to+ børn eller er gravide, hvornår mærkede i liv 2. gang? Jeg ved godt jeg kun er 14+6 men jeg er seriøst ved at panikke.
Drømte i nat at jeg blev haste indlagt fordi jordemoderen ikke kunne finde hjerteslag.
Og det er virkelig også min største frygt, at komme hen til hende, og så er der bare ingenting!
Jeg har jo set tre gange på scanningen at der er liv, og da vi var til nf-scanningen lå h*n helt stille, så måske er det bare en stille baby. Oliver lå jo og legede ninja i maven, og der mærkede jeg boblerne da jeg var omkring en 16-18 uger henne.
Synes også bare godt snar der må komme en ordentlig mave istedet for det her valler noget.
Jeg er måske bare utålmodig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Muffinmus

Med William var det fra uge 15 og med Tor fra uge 16...så altså en hel uge SENERE end med William...i hvert fald før jeg var sikker på det var liv og ikke abre de famøse tarmbobler alle har
I øvrigt lå moderkagen begge gange foran.

Anmeld

3. august 2009

Anja

Tålmodighed er en dyd

Er sikke på, at alt er fint med bebs. Der gik lige så lang tid 2. gang inden jeg mærkede liv som 1. gang ....

Begge gange lå moderkagen foran.

Anmeld

3. august 2009

Tynen

Tror jeg var en 15-16 stykker henne - Var ret sikker på at det var det jeg mærkede.

Med Stella var jeg 17 uger henne

Anmeld

3. august 2009

Ny mor

NADI!!!!!! Først, hvor dejlig at "se" dig efter såååå lang tid  

Hvor lyder det bare træls med alt den kvalme og indlæggelse  Er det bedre nu? Havde du lige så meget kvalme og ubehag med Oliver?

Mht at mærke liv, så har jeg nok elefanthud, ha, ha, for jeg har alle tre gange først mærket det efter uge 20. Min moderkage lå foran med både Julius og Marius, men til trods for, at den denne gang ligger ved min rygsøjle, mærkede jeg først noget jeg var 110% sikker på var liv, efter uge 20

Jeg var også utålmodig, da jeg læste alle steder at 2. og 3. osv. gang skulle man mærke liv hurtigere, få mave hurtigere etc., men det har altså ikke passet på mig.

Kh Birgitte 25+2 og masser af liv nu - nogle gange næsten ubehageligt når han sparker hårdt på min mavesæk eller blære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.