MyLittleBaby skriver:
Mit rådighedsbeløb er 6400.
Egentligt er det 8900, men de 2500 kommer over på en opsparing netop til denne operation og jeg vil derfor også kunne banke det mere af på lånet i et stykke tid. Det vil min bankrådgiver jo også kunne se, eftersom den opsparing ikke er blevet rørt overhovedet.
Hehe jeg vil sq også være studerende oh enlig mor til 2...
Nej spøg til side...
Det vil koste dig lige omkring 5500 kr at låne pengene i banken over 12 mdr. Inkl dit gamle lån
Du vil kunne spare beløbet sammen på 10 mdr. Uden at stifte ekstra gæld..
Hvis jeg havde 2500 kr om måneden ville jeg helt klart vælge at vente de 10 mdr og så selv kunne betale..
Jeg ved desværre af bitter erfaring at det er lort at have stor gæld.. Du kommer til at skylde næsten 50K det er mange penge..
Jeg tænker mest hvis nu der sker noget uventet f.eks. du er nød til at flytte, må låne 20K i banken til indskud og din husleje stiger med 1500 om måneden f.eks. (du må side ret billigt nu tænker jeg, så det er måske ikke helt urealistisk)
så begynder kassen i banken at lukke i og de bliver meget mindre fleksible...
Jeg tænker også 10 mdr er ikke så længe.. Og hvis du nu er super motiveret at kan lægge 500 mere til side så er du helt nede på 8 mdr... Det er meget sjovere at spare op end at betale gæld...
Anmeld