Enlig mor til 2 på SU, lån i banken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
14 svar
19 synes godt om
1. februar 2014

MyLittleBaby

Hej derude 

Håber der er nogen derude der ved lidt mere om økonomi end jeg gør. Jeg bor alene med mine 2 børn, og jeg er studerende. Jeg får SU + jeg har taget SU lån. Jeg får 1400 kr udbetalt og så har jeg et budget på 7600 kr i måneden. Så er alt betalt.

Jeg har i forvejen et lån på 22,000 kr. Jeg er vildt ked af mine bryster som de er nu, og har derfor tænkt på at spørge min bank om jeg kan låne 25,000 kr. af dem til operationen?

Det skal siges jeg betaler 1500 kr til mit lån i måneden, og jeg har en opsparing på knap 7000 kr. nu.

Jeg skal minimum være studerende frem til Feb. 2015.

Er der nogen der ved om det vil være helt umuligt for mig? 

Godaften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

ano14316

MyLittleBaby skriver:

Hej derude 

Håber der er nogen derude der ved lidt mere om økonomi end jeg gør. Jeg bor alene med mine 2 børn, og jeg er studerende. Jeg får SU + jeg har taget SU lån. Jeg får 1400 kr udbetalt og så har jeg et budget på 7600 kr i måneden. Så er alt betalt.

Jeg har i forvejen et lån på 22,000 kr. Jeg er vildt ked af mine bryster som de er nu, og har derfor tænkt på at spørge min bank om jeg kan låne 25,000 kr. af dem til operationen?

Det skal siges jeg betaler 1500 kr til mit lån i måneden, og jeg har en opsparing på knap 7000 kr. nu.

Godaften 

Min første og hudløst ærlige tanke er:
Det var da en virkelig dårlig idé..

Jeg synes du skal vente og spare pengene op i stedet..
Det er utrolig træls at stå med gæld, det er nemt at få og svært at komme af med.. og måske der kommer noget mere præserende som du får behov for at låne penge til..

Hvad er dit rådighedsbeløb når dine regninger er betalt?

Anmeld

1. februar 2014

isabellasmor

MyLittleBaby skriver:

Hej derude 

Godaften