Indvendig scanning ved nf.. Hvad med md?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

MissTas

Maja_4000 skriver:

Ja, jer som blev scannet indvendig ved nf, blev I også det ved md? Og hvorfor fik I indvendig scanning?

Blev scannet udvendigt til alle scanninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

C8

Babymor1013 skriver:

Det passer nu ikke helt 

I min sidste graviditet blev jeg scannet udvendigt af en fødselslæge 6+4 

Som du kan se jeg har skrevet og svaret, at det når man er få uger henne som 4 fx og, at det var det min "scannings dame" sagde

Anmeld

1. februar 2014

Clisolka

C8 skriver:

Som du kan se jeg har skrevet og svaret, at det når man er få uger henne som 4 fx og, at det var det min "scannings dame" sagde

Jamen du skriver jo ikke noget om de 4 uger - du skriver bare "få uger henne"... Det er jo meget forskelligt hvornår man bliver indvendigt og udvendigt, afhængigt af sted, hvem der scanner og til slut hvor meget man kan se 

Anmeld

2. februar 2014

C8

Babymor1013 skriver:

Jamen du skriver jo ikke noget om de 4 uger - du skriver bare "få uger henne"... Det er jo meget forskelligt hvornår man bliver indvendigt og udvendigt, afhængigt af sted, hvem der scanner og til slut hvor meget man kan se 

Kan det ikke være lige meget? Forstår ikke, at du gider gå så meget op i små ting

Anmeld

2. februar 2014

Clisolka

C8 skriver:

Kan det ikke være lige meget? Forstår ikke, at du gider gå så meget op i små ting

Wow, hvem har tisset på din sukkermad.... Næ egentligt ikke, jeg kommer da med et ærligt svar! 

Anmeld

2. februar 2014

Laulund87

C8 skriver:

Hun påpeger jo bare at det ikke er rigtigt det du siger, det er da træls med forkerte oplysninger

Der er så mange forskellige ting der spiller ind der afgør hvilken skanning det bliver. Det er ikke kun hvor langt henne man er.

Anmeld

2. februar 2014

Trekløver(:

Maja_4000 skriver:

Ja, jer som blev scannet indvendig ved nf, blev I også det ved md? Og hvorfor fik I indvendig scanning?

Jeg fik indvendig scanning ved nf, da hun ikke kunne få de rigtige mål ved md var det udvendigt

Anmeld

2. februar 2014

VIPpigen

Første graviditet, til NF, der blev jeg første gang både scannet udvendig, og indvendig. Ligemeget hvordan de scannede, og jeg hoppede og dansede. Så lå hun altså så forkert at de ikke kunne måle en nakkefold... Så jeg kom retur et par dage senere, hvor hun gerne ville samarbejde... Dumme unge...

Den her graviditet, blev jeg scannet udvendig til NF, skal jeg også til MD... MEN jeg skal bagefter have lavet en indvendig scanning, og det skal jeg have lavet mindst 3 gange. Det er dog bare fordi de skal holde øje med min livmoderhals

Anmeld

2. februar 2014

C8

Babymor1013 skriver:

Wow, hvem har tisset på din sukkermad.... Næ egentligt ikke, jeg kommer da med et ærligt svar! 

Der er skam ingen der har tisset på min sukkermad, forstår bare ikke, at folk gider gå op i så små bagateller Hvad med, at lade den ligge i stedet for at køre i det? Alt for latterligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.