Indvendig scanning ved nf.. Hvad med md?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
18 svar
3 synes godt om
31. januar 2014

Maja_4000

Ja, jer som blev scannet indvendig ved nf, blev I også det ved md? Og hvorfor fik I indvendig scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

De3Guldklumper

Maja_4000 skriver:

Ja, jer som blev scannet indvendig ved nf, blev I også det ved md? Og hvorfor fik I indvendig scanning?

Jeg blev scannet udvendig ved nf men indvendig ved md ved anden graviditet.

Han stod så lavt med hovedet at JM ikke kunne få de mål på hovedet hun skulle bruge oh derfor måtte hun indvendig for at få dem.

Anmeld

31. januar 2014

elskeratværemor

Jeg blev scannet udvendig ved NF og begge dele ved MD... det var fordi han lå lavt med hovedet at det skyggede for modekagen, således at hun ikke kunne se om den var bagud eller forud liggende :-) men hellere det, end at skulle tilbage endnu engang for at de kan scanne det:-)

Anmeld

31. januar 2014

C8

Maja_4000 skriver:

Man får en indvendig scanning hvis man er få uger henne/at man ikke kan se fosteret udvendigt endnu. Ved MD scanningen er det udvendigt

Anmeld

1. februar 2014

Maja_4000

C8 skriver:

Man får en indvendig scanning hvis man er få uger henne/at man ikke kan se fosteret udvendigt endnu. Ved MD scanningen er det udvendigt

Hvis du læser de andre svar passer det ikke helt
Jeg fik indvendig scanning ved nf og jeg var 13+2.. Så jeg var jo ret langt henne

Anmeld

1. februar 2014

sommerfuglen82

Med de 2 jeg allerede har, har jeg kun fået udvendige scanninger..
Denne gange var det udvendigt til nf, men ved jeg skal have en indvendig til md, grunden er at jeg har fået lavet keglesnit efter nr to..
Man skal så se om der er risiko for fortidlig fødsel her ved nr 3.

Anmeld

1. februar 2014

C8

Maja_4000 skriver:

Hvis du læser de andre svar passer det ikke helt
Jeg fik indvendig scanning ved nf og jeg var 13+2.. Så jeg var jo ret langt henne

Der var bare hvad jeg fik af vide af min "scannings dame"

Anmeld

1. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Maja_4000 skriver:

Begge udvendigt :-)

Anmeld

1. februar 2014

Clisolka

Maja_4000 skriver:

I Bellas graviditet blev jeg scannet indvendigt til NF og udvendigt til MD. Hun lå ikke særlig godt til NF, så hende der scannede fik et bedre billede af hende indvendigt 

Anmeld

1. februar 2014

Clisolka

C8 skriver:

Det passer nu ikke helt 

I min sidste graviditet blev jeg scannet udvendigt af en fødselslæge 6+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.