Ny mandag update fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Nej jeg måler ikke følger kun vægten, hver mandag (ca.), og ja måske man kan se det lidt i ansigtet tænkte faktisk da jeg havde trykket gem indlæg at fuldfigur fotone var overflødige for man kunne godt vurdere det bare på dem hvor jeg sidder og der er fokus på mit ansigt. Det er også lidt noget andet når man sætter det sådan op og der er måneder fra billede til billede, I spejlet er det jo dag til dag sammenligningen, altså små forandringer man ikke rigtig bemærker.

Men som sagt jeg kan mærke det på tøjet det gamle tøj hænger som en sæk om mig og nu var jeg lige ude at købe ind til 60 års fødselsdag (så vil man jo gerne have nyt) og jeg sagde vanligt jeg skal nok have en large, nej hun var sikker på jeg skulle have medium og hun fik ret. Så fed bekræftelse jeg voksede lige lidt.

Det er nemlig svært at se hvis ikke man tager billeder på samme sted og samme måde feks...og hvem gør lige det? men at måle kan nu godt vise en del også...det samme gør tøjet jo. Skønt, ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Det er nemlig svært at se hvis ikke man tager billeder på samme sted og samme måde feks...og hvem gør lige det? men at måle kan nu godt vise en del også...det samme gør tøjet jo. Skønt, ikke??

Jo dejligt

Anmeld

4. august 2009

Tina2

Jeg har tabt 1 kg siden i mandags.... Sku MEGET gerne af med 2 kg mere inden afrejse om 16 dage- eller 15:-) Nu er kl. over midnat:-)

Anmeld

4. august 2009

Becks

Minus 800 gram her...

Anmeld

4. august 2009

Sweet1978

Flot til alle andre også, krydser fingre for i når jeres mål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.