Eva skriver:
Og i lige måde da-smiler-du er så sej...
Jamen anoreksi osv det skal man vidst ikke bekymrer sig om med mig...jeg elsker mad og ikek mindst at fylde alt det sunde på mig, så jeg kan mærke at krop og sjæl har det bedre...så jeg taber hvad jeg skal og så stopper det jo bare..tror nu heller ikke den vil meget længere ned end de 59-60 kilo...så det er fint nok.
Hvor langt vil du ned??
knus..
Jeg har altid lagt på ca. 96 og havde det egentligt fint med det. Men så blev jeg gravid med Danielle og skulle have lavet vadrejournal mm. og der fik jeg at vide at jeg var overvægtig og derfor skulle følges ekstra under graviditeten (glukosetest mm.). Det gider jeg ikke igen og har aldrig set mig selv om "fed"
Nå men så fik jeg jo en depression og medicinen har så givet mig godt 20 kg. Så skulle på kur uanset, men nu har jeg så udregnet min bmi (mener jeg det hedder) og den siger 86 kg. til min højde 184 så det er målet. Så må vi se når jeg kommer derned om jeg synes det er nok eller omvendt føler mig for tynd når jeg nu i mange år har haft det godt med en anden vægt. Men formålet er at jeg næste gang kan få lov at nyde en helt alm. graviditet. Og kan simpelthen heller ikke fatte at 10 kg (96-86) skulle sætte en i risikogruppen, men det gjorde det.
Så 86 kg. i første omgang så mangler 13,4 kg. fra de nu 99,4, men som sagt havde taget godt 20 kg. på fra de 96 og var helt oppe på 114,5 så har allerede tabt sammenlagt 15,1 så er jo faktisk over halvvejs og er positiv for det går bare så godt fremad.
Og jeg nyder min nye livsstil, nu har vi aldrig spist meget fast food mm. men jeg kommer bare fra et hjem med god dansk (fed) mad. Og det tog jeg jo med mig i min madlavning, det har vi vendt totalt op og ned på, nu spiser vi alt muligt, inkl. salater, rodfrugteblandinger mm. Faktisk er ikke 2 uger ens for jeg har tilmeldt mig ugemadplan via nettet så der kommer jævnligt nye forslag ind som vi prøver, følger den ikke men tager det vi kan bruge. Og det virker og jeg nyder at gå i køkkenet igen, for det er bare meget mere tilfredsstillende at lave sund velsmagende mad, som de der standard frikadeller, bøf og kogte kartofler. Nyder det og går aldrig tilbage, både mand og børn er tilfreds, men jeg er lidt obs på den lille for nu var vi lige til 2 års tjek og der havde hun kun taget et halvt kg. på på 5måneder (opdagede jeg da jeg kom hjem), men lægen sagde ikke noget sagde bare hun voksede fint. Så det må jo være godt nok, og de vokser jo heller ikke så meget som i starten. Men det skal jo ikke være sådan at hun ikke tager nok på fordi mor vil leve sundt og fedtfattigt, så må hun have en ekstra klat smør i morgengrøden mm. men nu ser vi lige tiden an. Jeg elsker i hvertfald mit liv og vores madvaner.
Anmeld