Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Tankerne kører rundt i hovedet og jeg både glæder mig og frygter det værste. Jeg har bestilt tid til en tidlig scanning på mandag, hvor jeg vil være ca. 7+0 (muligvis længere pga. let ustabil cyklus). Min kæreste syntes, at jeg var fjollet, og at det slet ikke var nødvendigt med denne tidlige scanning. Jeg har dog fået ham forklaret, at jeg virkelig havde behov for at få bare lidt vished og ikke gå og vente i, hvad der føles som evigheder, indtil NF. Så mandag skal vi altså afsted Nu må denne weekend godt bare lige flyve afsted, så det kan blive mandag

Jeg vil i øvrigt lige høre ad, om der evt. er en, der vil være sød at notere mig på terminslisten? Jeg vil meget gerne være med på den, men da jeg ikke kan besvare tråden anonymt er det desværre ikke en mulighed for mig endnu Den foreløbige termin er ca. 22. sep

Hilsen Anonym87

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Miss P

Anonym skriver:

Tankerne kører rundt i hovedet og jeg både glæder mig og frygter det værste. Jeg har bestilt tid til en tidlig scanning på mandag, hvor jeg vil være ca. 7+0 (muligvis længere pga. let ustabil cyklus). Min kæreste syntes, at jeg var fjollet, og at det slet ikke var nødvendigt med denne tidlige scanning. Jeg har dog fået ham forklaret, at jeg virkelig havde behov for at få bare lidt vished og ikke gå og vente i, hvad der føles som evigheder, indtil NF. Så mandag skal vi altså afsted Nu må denne weekend godt bare lige flyve afsted, så det kan blive mandag

Jeg vil i øvrigt lige høre ad, om der evt. er en, der vil være sød at notere mig på terminslisten? Jeg vil meget gerne være med på den, men da jeg ikke kan besvare tråden anonymt er det desværre ikke en mulighed for mig endnu Den foreløbige termin er ca. 22. sep

Hilsen Anonym87

Hvis det er det du føler for, så syntes jeg du skal være glad for din beslutning om at en tidlig scanning er det rigtige.

Det fik jeg også i torsdags. Og skal faktisk igen mandag. Fordi hun ikke kunne skille "spunken" og blommesækken fra hinanden.

så jeg glæder mig også til mandag.

Det er bare den vished og glæde i at se at der ser riftigt ud man så gerne vil have i den scanning.

krydser fingre for os begge

Anmeld

3. februar 2014

Frk.Muffin

jeg er helt forvirret.

Hvor bestiller i de scaninger? er det hos gynækologen?

Jeg skal til at bestille tid hos gynækolog. 

og tid til Doubletesten og nakkefolden....

Sygeplejersken forklarede mig en masse, mens jeg fik taget blodprøve, så jeg kunne ærlig talt ikke helt koncentere mig om hvad hun sagde...

Hvad har i gjort, i hvilken rækkefølge?

Og vigtigt: hvad viste jeres scaninger i dag? 

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Miss P skriver:

Hvis det er det du føler for, så syntes jeg du skal være glad for din beslutning om at en tidlig scanning er det rigtige.

Det fik jeg også i torsdags. Og skal faktisk igen mandag. Fordi hun ikke kunne skille "spunken" og blommesækken fra hinanden.

Det er bare den vished og glæde i at se at der ser riftigt ud man så gerne vil have i den scanning.

Tusind tak for krydsede fingre hvordan gik din scanning? Var spunken til at skille fra fostersæk? 

Her gik scanningen godt. Måtte have en vaginal scanning da tarmene lå og skyggede for fisken. Men en fin fisk, der svarer til 8+0 - 8+2 ca. Hvilket er lidt mere end en uge længere henne end vi først troede.  Men for pokker hvor gav det mig noget ro, at se det fine hjerte gallopere afsted, og den ligger altså derinde og hygger sig. 

Er spændt på at høre om din scanning

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Frk.Muffin skriver:

jeg er helt forvirret.

Hvor bestiller i de scaninger? er det hos gynækologen?

Jeg skal til at bestille tid hos gynækolog. 

og tid til Doubletesten og nakkefolden....

Sygeplejersken forklarede mig en masse, mens jeg fik taget blodprøve, så jeg kunne ærlig talt ikke helt koncentere mig om hvad hun sagde...

Hvad har i gjort, i hvilken rækkefølge?

Og vigtigt: hvad viste jeres scaninger i dag? 

Jeg havde bare bestilt ved en privat scanningsklinik og betalte selv for scanningen.

Det er lidt fforskelligt fra sted til sted, om man selv skal bestille tid til nf, men kan forstå, at du skal.  Doubletesten, som er blodprøver,  der skal bruges med nf scanningen skal gerne tages når du er mellem 8+0 - 10+0. Normalt er det hos egen læge de bliver taget medmindre du har fået andet at vide

Min scanning gik godt læs evt. Svaret ovenfor 

Anmeld

9. februar 2014

Anonym trådstarter

Miss P skriver:

Har tænkt på dig de sidste dage. Hvordan gik scanningen?

Hilsen Anonym87

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.