Forskel på mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Mortilxx

Mor11 skriver:

Okay men hvis du ønsker at amme er det en virkelig god ide IKKE at begynde med flaske amningen skal babyen selv have op og køre og det sker ved at spise ved dig, tit og sikkert hele tiden i starten.

behold du bare den nan han har købt. Måske får i brug for den senere hvis i får brug for pasning eller du kan bruge det i grød/mos.  

hvis der bliver problemer med amning kan i altid gå ud og købe noget mme dér og rigtig mange helt små klare den fint på alm mme som hverken er syrnet eller specielt skånsomt, så jeg synes ikke du skal gå ud og bytte det

Det er også bare for at have noget for en sikkerhedsskyld Vi har ikke bil eller gode indkøbsmuligheder, så det skal bare stå i skabet og være klar til brug, hvis vi skulle få brug for det. Ville bare vide om der var noget der var bedre end andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er også bare for at have noget for en sikkerhedsskyld Vi har ikke bil eller gode indkøbsmuligheder, så det skal bare stå i skabet og være klar til brug, hvis vi skulle få brug for det. Ville bare vide om der var noget der var bedre end andet

Det er også fint men det er svært at svare på om lige jeres barn vil have brug for syrnet eller kan klare den alm de indeholder begge præcis hvad de skal  På "mit" sygehus er det alm alomin der står i køleskabet på barselsafsnittet

Anmeld

31. januar 2014

Mortilxx

JulieWH skriver:

Det er jo selvfølgelig også helt op til dig, det er bare et skråplan i forhold til amning

Det er helt rigtigt! men vi bor bare rigtig dårligt i forhold til indkøbsmuligheder samt vi ingen bil har, så (hvis) vi skulle få brug for det, så ville det være rart det stod klar inde i skabet Han skal formentlig på flaske på et tidspunkt, da jeg skal starte på noget medicin jeg ikke må amme på. Jeg vil så vidt muligt amme så lang tid jeg kan, og så synes jeg bare at den første periode er det enormt vigtigt med amning hvis man kan

Anmeld

31. januar 2014

Mortilxx

Mor11 skriver:

Det er også fint men det er svært at svare på om lige jeres barn vil have brug for syrnet eller kan klare den alm de indeholder begge præcis hvad de skal  På "mit" sygehus er det alm alomin der står i køleskabet på barselsafsnittet

Det er nemlig rigtig svært at vide Ingen ved om han har/får en sart mave eller ej. Men jeg tænker at jeg beholder den min kæreste har købt, og så må vi se om vi overhovedet får brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.