Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: hold da den er super flot men mig som ikke har så meget forstand på det hvordan er den lavet? for en alm er jo med farver eller sort
hold da den er super flot men mig som ikke har så meget forstand på det hvordan er den lavet? for en alm er jo med farver eller sort
Tak skal du have
Den er lavet som alle andre tatoveringer, bare med hvid farve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Og billedet
Og billedet
Krussedulle skriver: Den er godt nok flot!! Håber ikke den bliver alt for dyr at holde. Hvid har det med, efterhånden at blive gullig.. men det skal jo bare farves igen! Den bliver så smuk når den er helt færdig!
Den er godt nok flot!! Håber ikke den bliver alt for dyr at holde. Hvid har det med, efterhånden at blive gullig.. men det skal jo bare farves igen! Den bliver så smuk når den er helt færdig!
Ja de har det med at flame en del, men så må jeg få den tegnet op igen
Tak skal du have!
Miss Church skriver: Nej i Østergade inde hos Karen
Nej i Østergade inde hos Karen
Haha, det er noget nær den samme jeg har tænkt mig at jeg skulle have Så vil vi være tush-søstre hihihihiih
Jeg synes jo den er TOTAL smuk og jeg GLÆDER mig til jeg selv skal have
Smart, du bliver nødt til at smide et billede op når den er færdig og helet det har jeg ligegodt aldrig set før kun på folk med mørk/næsten sort hud.
1974 skriver: Er det Karen fra Livingimage tattoo i Herning ?
Er det Karen fra Livingimage tattoo i Herning ?
Jeps
Isabella_mor skriver: Smart, du bliver nødt til at smide et billede op når den er færdig og helet det har jeg ligegodt aldrig set før kun på folk med mørk/næsten sort hud.
Det kan du tro Den er falmet en del, efter den er helet, men skal ind og have den tegnet op igen her d. 20. Så skal nok dele et billede, når den er helt færdig
Yurie skriver: Det er bare så surt at skulle vente på at den bliver færdig. Her er den
Det er bare så surt at skulle vente på at den bliver færdig. Her er den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128