Billede af min nye tatovering :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Miss Church

Yurie skriver:

ja jeg har fået lidt sort oppe i husene...

Jeg ELSKER jack, men den blev også større end det var meingen... Ja vi er forskellige... og det er skønt.. for det ville være kedeligt hvis vi alle fik det samme.

Præcis  

Du må meget gerne vise den, når den bliver færdig Vil gerne se det endelige resultat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Masig

Miss Church skriver:

Det skal jeg nok

Jeg synes også den er meget smuk   og så symbolisere den mine 2 prinsesser. Så bliver det ikke bedre 

Nope 

Jeg skal også have en som refererer til min søn (og nr. 2 når den engang kommer), men jeg aner simpelthen ikke hvad.. Havde egentlig tænkt bare navnet, men det er bare så almindeligt... Ville gerne have noget mere unikt, men er totalt blank 

Anmeld

30. januar 2014

TNBC

Miss Church skriver:

Præcis  

Du må meget gerne vise den, når den bliver færdig Vil gerne se det endelige resultat 

Det skal jeg nok.. glæder mig rigtig meget. håber det bliver i den her måned.

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

Masig skriver:

Nope 

Jeg skal også have en som refererer til min søn (og nr. 2 når den engang kommer), men jeg aner simpelthen ikke hvad.. Havde egentlig tænkt bare navnet, men det er bare så almindeligt... Ville gerne have noget mere unikt, men er totalt blank 

Du må i tænkebox og google en masse

Anmeld

30. januar 2014

Masig

Miss Church skriver:

Du må i tænkebox og google en masse

Hehe jeg har ikke lavet andet i det halvandet år knægten har levet  Kan simpelthen ikke bestemme mig, så tror bare jeg skal have en tatovør til at tegne noget for mig hehe..

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

Masig skriver:

Hehe jeg har ikke lavet andet i det halvandet år knægten har levet  Kan simpelthen ikke bestemme mig, så tror bare jeg skal have en tatovør til at tegne noget for mig hehe..

Hehe ja så kan jeg godt se det er et problem Men ja de har sikkert en masse gode ideer 

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

Hvor er den flot!!!

Anmeld

30. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er bare super flot. Jeg har aldrig set en hvid tatovering, så glæder mig til, at se det færdige resultat

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Miss Church skriver:

Som lovet er der her et billede af min nye hvide tatovering Den skal tegnes op igen d. 20. februar, da den er svær at lave helt hvid i første hug  

Er SÅ glad for den  Den er så smuk, men på billedet stadig meget rød og hævet  

Måske spørg jeg dumt, men hvorfor hvid?

Men flot er den

Anmeld

30. januar 2014

Karla

Miss Church skriver:

Og billedet 

Wow den er flot!

Bliver den meget utydelig når den heler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.