Har lige noget på hjerte, som har gjort mig rigtigt ked af det. Så vil bare gerne høre om jeg skal tage mig sammen, eller om det er forståeligt nok, at jeg blev ret ked af det.
Men landet ligger sådan, at min kæreste idag fortalte hans familie at han skal være far.
De havde haft det lidt på fornemmelsen, især hans mor, så det kom ikke som den store overraskelse for dem. Og hans mor ville have et scanningsbillede, hvilket hun fik og så kom det op på køleskabet.
Dét der så gjorde mig ked af det, var at de sagde til min kæreste (jeg var der ikke selv) at det var de glade for på hans vegne, HVIS det da var hans (vi havde en kort pause i 1-1,5 måned. Dog uden at være sammen med andre) og det var EFTER at vores barn var blevet undfanget. På tidspunktet hvor jeg blev gravid boede vi sammen og var sammen. Men de kunne jo ikke vide, om jeg havde haft en anden i pausen, hvilket jeg ikke har - og det ville så heller ikke have betydning når jeg nu i forvejen var gravid).
Men det sårede mig nu alligevel lidt, for hvad i alverden tror de om mig? Især når at min kæreste og jeg har været sammen i flere år?!!
Og det blev så ikke bedre af, at min kæreste så svarede at han ikke var sikker, men det regnede han da med…. Følte at det var lidt af et slag i ansigtet… "Tak for tilliden!"
Ved godt, at mine hormoner helt sikkert forværrer hele den her situation. Men er bare enormt træt af ting, der virker så negative (min mor var decideret ubehagelig, da jeg fortalte at jeg var gravid, eftersom hun ikke kan lide min kæreste).
Trænger bare til at få noget positiv respons på det hele, for har så svært ved at glæde mig over min graviditet når jeg altid føler at folk kommer med negative kommentarer, eller bare får det til at lyde som om jeg bare har været løs på tråden…. 

Anmeld