At blive "gode venner igen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

MaleneG

Herhjemme er vi sjældent uvenner mere end et par timer, men vi er også rigtig gode til at gå hver til sit, inden de modbydelige ord kommer til sin ret, hvilket nok også er det mest fornuftige for os, da vi begge har et stort temprament, og har det med at bærer stor nag.
Men den der er skyld i skænderiet, er også den som siger først undskyld, og så er det som regel glemt for en tid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Ox.

Vi har sådan en "vi går ikke sure i seng" regel herhjemme ....

Men hvis vi skulle blive sure på hinanden, går der oftest ikke mere end en times tid før det hele er godt igen, der er ingen af os der kan lide at gå særlig lang tid før der bliver sagt undskyld osv ...

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Øhh det ved jeg faktisk ikke vi har ikke prøvet at være sådan rigtig rigtig uvenner, men vi har diskuteret men det lige som bare end og så det det. 

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder som om I har det næsten lige som os   Dejligt at vide at andre lykkelige par også har kløerne ude en gang i mellem

Det er sjovt nok en af de ting som mine bedste veninder er rigtigt dårlige til at snakke om - det er ligesom svært at indrømme at man skændes af og til i sit parforhold, det bliver på en eller anden måde et nederlag eller som at tabe ansigt... Så jeg er altid lidt i tvivl om det bare er os der kan blive stiktossede og om det er en dårlig ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.