At blive "gode venner igen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.920 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så havde vi da lige en af vores yderst sjældne "ture" her i weekenden. Vi kom op og toppes efter en fest lørdag aften og først her til aften er vi så blevet gode venner igen og har fået snakket om tingene, haft dejlig sex på sofaen og ligget i ske og set film.

Herhjemme er det desværre oftest mig der tager initiativet til forsoning fordi jeg HADER at der er dårlig stemning og så tager jeg initiativet til at få snakket ud - hvordan er det hjemme hos jer? Hvor langt tid kan I holde den dårlige stemning gående inden I "kryber til korset"? Hvordan går det til når I skal blive venner igen efter et skænderi?

KH Ano (for en enkelt gangs skyld...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

TbCp

Anonym skriver:

Så havde vi da lige en af vores yderst sjældne "ture" her i weekenden. Vi kom op og toppes efter en fest lørdag aften og først her til aften er vi så blevet gode venner igen og har fået snakket om tingene, haft dejlig sex på sofaen og ligget i ske og set film.

Herhjemme er det desværre oftest mig der tager initiativet til forsoning fordi jeg HADER at der er dårlig stemning og så tager jeg initiativet til at få snakket ud - hvordan er det hjemme hos jer? Hvor langt tid kan I holde den dårlige stemning gående inden I "kryber til korset"? Hvordan går det til når I skal blive venner igen efter et skænderi?

Det er som regel mig der tager initiativet til forsoning
Hader dårlig stemning. Min mand er mere sådan "nej der er ikke noget galt" men det er så tydeligt at mærke så jeg "prikker til ham" indtil der går hul på bylden så vi kan få snakket om det.
Der går som regel ikke lang tid efter et skænderi, jeg skal bare lige køle ned først, ellers får jeg sagt alt for mange dumme ting

Anmeld

4. august 2009

JustAnotherName

Vi er ikke uvenner ret længe ...aldrig en hel dag eller mere - ALDRIG!
Der er ikke nogen af os der kan holde det ud. Vi bliver så kede af det, så snart vi har fået lukket alt muligt modbydeligt ud.
Oftest er det min mand der vil tale om tingene. jeg skal LIIIGE sunde mig og falde ned, inden jeg kan tale ordentligt og bevare roen.
Men som regel når stormen kun lige at lægge sig efter skænderiet, før vi snakker ud og mysser hinanden igen.

Anmeld

4. august 2009

oo

vi er heller ikke uvenner i dagevis overhovedet. men jeg skal ærlig indrømme, at jeg blir RASENDE nogle gange, og Søren blir helt stille. den sindige nordjyde og den heftige københavner  herhjemme er det Søren der kommer listende efter lidt tid (jeg tramper som regel op af trappen og sidder ovenpå og raser for mig selv) og sir "skat, jeg vil ikke være uvenner" og så sir han som regel undskyld...jeg er i virkeligheden bare møgforkælet, for jeg har en pissegod mand men når han så ikke lige tømmer kattebakken når jeg vil have det eller koger spaghettien som jeg gør det, så kan jeg bare blive så edderspændt

han plejer at sige, at han altid har haft et crush på salma hayek og når nu han  ikke har scoret sig en latina, så er han glad for han i det mindste har fået en dame med latina temperament

Anmeld

4. august 2009

SaNiNa

Her er vi sjælden uvenner, men hvis vi endelig er kan vi gode være meget stille nogle dage indtil en af os giver sig.. vi er lige stædig, men det er ikke sådan at vi ikke snakker sammen, eller kan være i sammen stue...

tror vi skiftes lidt til at tage initiativet til at få snakket det igemmen

Anmeld

5. august 2009

DK

Når vi er uvenner, hvilket heldigvis er sjældent, så bliver jeg altid så edderspænt rasende, at jeg sværger indvendigt at jeg ikke vil tale til Mikkel i 8 uger!! (jeg ved ikke liiiige hvorfor det altid er 8 uger) Nå, men det holder gerne max en dag, så er jeg ved at dø af lyst efter et lille kys, eller et kram. Mikkel holder op med at bære "nag" med det samme vores skænderi er ovre. Det er kun mig der er den "modne" og vil være sur i 8 uger!!  Så så snart at jeg kommer over det, så er vi gode venner igen. Så man kan sige at det er mig der skal "give" mig, da det jo kun er mig der er sur, he he...

Anmeld

5. august 2009

Mathilde

Uh her er det næsten altid min kæreste der tager initiativ til forsoning... jeg er vildt stædig
Men det er heldigvis ekstremt sjældent vi sådan er rigtig uvenner
Efter et knus og et kys og "jeg elsker dig", er alt godt igen

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Anonym skriver:

Æv... det kender jeg godt. Vi har det heller ikke særlig tit, men når det er, så er det bare mega træls...

Og lige i øjeblikket, er min kære ekstremt kortluntet... Jeg tror det er reaktion på at vi er gravide og han får følelser efter vi mistede og alt det der... Men altså - det går også udover at vi har skændes nogen gange på det sidste.

Jeg har ikke en god opskrift på at blive gode venner igen, men jeg kigger gerne med efter råd.

For det er noget af det jeg ikke er så god til...

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Æv... det kender jeg godt. Vi har det heller ikke særlig tit, men når det er, så er det bare mega træls...

Og lige i øjeblikket, er min kære ekstremt kortluntet... Jeg tror det er reaktion på at vi er gravide og han får følelser efter vi mistede og alt det der... Men altså - det går også udover at vi har skændes nogen gange på det sidste.

Jeg har ikke en god opskrift på at blive gode venner igen, men jeg kigger gerne med efter råd.

For det er noget af det jeg ikke er så god til...

What ?? Noget jeg har misset i sommer ferien ??? 

Mange gange tillykke til jer

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

What ?? Noget jeg har misset i sommer ferien ??? 

Mange gange tillykke til jer

Hehe. Ja det må du da ha gjort  Jeg er 6+6 idag. og tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.