Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg var 20 uger henne, havde jeg taget 2 kg på. Min bmi lå på 18,7 før jeg blev gravid. Jeg er 27+6 henne idag, og tror kun jeg er oppe på 3 kg. Tog heller ikke meget på med mit første barn
Jeg er i dag 18+1 og har taget 6 kg på..
Papillon skriver: Hvad havde i taget på/tabt halvvejs i graviditeten? Hvad var jere udgangspunkt (under-, normal- eller overvægtig)? Jeg er 20+0 i dag og vægten siger +5 kg Startede som normalvægtig, men synes stadig det virker af meget. Jeg spiser dog ikke anderledes eller mere end normalt eller bevæger mig mindre...
Hvad havde i taget på/tabt halvvejs i graviditeten? Hvad var jere udgangspunkt (under-, normal- eller overvægtig)?
Jeg er 20+0 i dag og vægten siger +5 kg Startede som normalvægtig, men synes stadig det virker af meget. Jeg spiser dog ikke anderledes eller mere end normalt eller bevæger mig mindre...
+12..
fem kg er ingenting :i
Til papillon
tak
Jeg er førstegangs gravid og er 14+1 idag og indtil videre har jeg ikk taget på.
Tværdigmod har faktisk tabt mig 2 kg og før jeg blev gravid havde jeg nomal vægt (bmi 22 )
Startede som normalvægtig (BMI på 21,??)
Halvvejs i graviditeten havde jeg kun tabt mig.
Da jeg var halvvejs havde jeg taget 3 kg på - jeg endte på godt 7 kg i det hele
I min første graviditet endte jeg på 23 kg
Jeg er 19+4 idag, og har indtil videre taget 4 kg på. - Startede ud som normalvægtig (BMI på 19)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128