Vægt halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. januar 2014

Papillon

Hvad havde i taget på/tabt halvvejs i graviditeten? Hvad var jere udgangspunkt (under-, normal- eller overvægtig)?

Jeg er 20+0 i dag og vægten siger +5 kg  Startede som normalvægtig, men synes stadig det virker af meget. Jeg spiser dog ikke anderledes eller mere end normalt eller bevæger mig mindre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Sisse Vinther

Hvad havde i taget på/tabt halvvejs i graviditeten? Hvad var jere udgangspunkt (under-, normal- eller overvægtig)?

Jeg er 20+0 i dag og vægten siger +5 kg  Startede som normalvægtig, men synes stadig det virker af meget. Jeg spiser dog ikke anderledes eller mere end normalt eller bevæger mig mindre...

Startede som normalvægtig. (BMI 24,8 -så lige på kanten)
tabte mig 16 kg. fra uge 8 til uge 18, pga. konstante opkastninger. Derefter begyndte jeg så småt at tage på igen, og mangler nu kun 3 kg. fra at være på den samme vægt som før jeg blev gravid.  (og er 26+)

Anmeld

30. januar 2014

JH12

Papillon skriver:

Da jeg nåede uge 20 havde jeg taget 12 kg på.

Anmeld

30. januar 2014

Mitlivsommooor

Papillon skriver:

Jeg er i dag 19+4 og har indtil nu taget 2,5 kg på. Før graviditeten havde jeg en BMI på 18,5, så er lige på grænsen til normalvægt.

Anmeld

30. januar 2014

et-ønske

Jeg har desværre lidt for meget på sidebenene men har "kun" taget 4 kg, er 21+3 med tvillinger.

Anmeld

30. januar 2014

elskeratværemor

Bmi var 21,4 før graviditet... er nu 19+4 og har taget 11 kg på.

Anmeld

30. januar 2014

FruStolpe

Mit BMI var 27 da jeg blev gravid.

Er 22+1 i dag, og har ikke taget på, jeg kan faktisk stadig lukke mine normale bukser - om morgenen vel at mærke

Anmeld

30. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Okay må man kun svare hvis man er 19  uger og deropad?

Anmeld

30. januar 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Jeg har en normal BMI og da jeg var 21+5 havde jeg taget 2 kg. på mener jeg

Anmeld

30. januar 2014

Papillon

Kommende mor skriver:

Okay må man kun svare hvis man er 19  uger og deropad?

Du må da altid gerne svare alligevel, hvis du har lyst til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.