40+0 med bettemanden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Michelle21

Gravid95 skriver:

Hvor er du fin! 

Kom så ud baby, hehe

Mange tak  

Ja vi vil gerne have ham ud nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Anonymo

Michelle21 skriver:

Mange tak  

Ja vi vil gerne have ham ud nu..

Det kan jeg godt forstå! Men, men, men du har i det mindste tegn på et eller andet og det er da altid noget, det ville være værre hvis der slet ikke skete en fløjtende dyt

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Gravid95 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Men, men, men du har i det mindste tegn på et eller andet og det er da altid noget, det ville være værre hvis der slet ikke skete en fløjtende dyt

Det self rigtig, det er bare rigtig frusterende at rende rundt med veer on and off siden Lørdag... 

Anmeld

30. januar 2014

Anonymo

Michelle21 skriver:

Det self rigtig, det er bare rigtig frusterende at rende rundt med veer on and off siden Lørdag... 

Det er da vist heller ikke så sundt for kroppen at rende for længe med, øvøv Vi må krydse for at han snart har lyst til at komme ud

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Gravid95 skriver:

Det er da vist heller ikke så sundt for kroppen at rende for længe med, øvøv Vi må krydse for at han snart har lyst til at komme ud

Nej det tror jeg heller ikke.. men sygehuset vil ikke gøre noget..

Anmeld

30. januar 2014

Babydrøm

Michelle21 skriver:

Jaa så nåede vi ENDELIG 40+0 og dermed er vi også nået TERMINEN, hvor er det altså vildt at tænke på.

Jeg vil meget gerne have ham ud nu, har siden lørdag haft veer on and off og jeg er 3 cm åben, det vil bare ikke rigtig udvikle sig, det rigtig træls... når men han skal da nok komme ud, vi kan bare håbe på han kommer ud i weekenden

Samlet har jeg taget 1,5 kg på under hele graviditeten, det synes jeg er rimelig flot, og så føler jeg også bare jeg ikke kan blive større, men den skulle jo også gerne forsvinde nu :p

Men i får da lige et par billeder

Rigtig flot mave Håber han snart vil have fødselsdag

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

AnnL skriver:

Rigtig flot mave Håber han snart vil have fødselsdag

Mange tak, og ja det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.