40+0 med bettemanden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
16 svar
14 synes godt om
30. januar 2014

Michelle21

Jaa så nåede vi ENDELIG 40+0 og dermed er vi også nået TERMINEN, hvor er det altså vildt at tænke på.

Jeg vil meget gerne have ham ud nu, har siden lørdag haft veer on and off og jeg er 3 cm åben, det vil bare ikke rigtig udvikle sig, det rigtig træls... når men han skal da nok komme ud, vi kan bare håbe på han kommer ud i weekenden

Samlet har jeg taget 1,5 kg på under hele graviditeten, det synes jeg er rimelig flot, og så føler jeg også bare jeg ikke kan blive større, men den skulle jo også gerne forsvinde nu :p

Men i får da lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Mie89

Rigtig fin mave , og hvor er det flot du ikke har taget mere på! Hvad er hemmeligheden?? 

Krydser fingre for at han snart vil ud og holde fødselsdag 

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Mie89 skriver:

Rigtig fin mave , og hvor er det flot du ikke har taget mere på! Hvad er hemmeligheden?? 

Krydser fingre for at han snart vil ud og holde fødselsdag 

Mange tak, :p

Ja jeg ved ikke hvad hemmeligheden er hehe, jeg tabte 10 kg i starten af graviditeten, og tak det håber jeg så sandelig også han vil.. 

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Kan jeg ikke trylle sådan så han kommer ud

Anmeld

30. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Jaa så nåede vi ENDELIG 40+0 og dermed er vi også nået TERMINEN, hvor er det altså vildt at tænke på.

Jeg vil meget gerne have ham ud nu, har siden lørdag haft veer on and off og jeg er 3 cm åben, det vil bare ikke rigtig udvikle sig, det rigtig træls... når men han skal da nok komme ud, vi kan bare håbe på han kommer ud i weekenden

Samlet har jeg taget 1,5 kg på under hele graviditeten, det synes jeg er rimelig flot, og så føler jeg også bare jeg ikke kan blive større, men den skulle jo også gerne forsvinde nu :p

Så fin og flot en baby mave

Stemmer for vi begge føder inden weekenden er omme

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Mange tak 

Ja det gør jeg også,,, meeeen tror du?? :p 

Hvornår skal du sættes igang hvis du ikke har født??

Har du stadig ingen tegn??

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Mange tak 

Anmeld

30. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Mange tak 

D. 5 el 6/2 alt efter hvordan det hele ser ud....

Næppe, der sker intet så idag har jeg gjort hoved rent og været ude og gå tur - håber virkelig der snart sker noget

Anmeld

30. januar 2014

Anonymo

Michelle21 skriver:

Hvor er du fin! 

Kom så ud baby, hehe

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

D. 5 el 6/2 alt efter hvordan det hele ser ud....

Næppe, der sker intet så idag har jeg gjort hoved rent og været ude og gå tur - håber virkelig der snart sker noget

Hvor er det da bare mega belastende.. jeg har også lige været ude og gå en lang tur og gjort lidt rent, så vi håber også det hjælper her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.