Hvornår mærkede i liv første gang???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

mommy1991

ZaraJaza skriver:

Okay måske er jeg for bekymret osv. Men jeg er 18 uger henne, og har ikke mærket liv endnu, folk med børn siger det burde jeg måske? .. Nu får jeg tanker om, om det overhovedet er liv i bebsen :-(? Grunden til jeg er bange for det, er fordi jeg har gået igennem mange hårde ting igennem min graviditet. Faktisk lige siden jeg blev gravid, og mange siger man kan miste barnet af stres? Men er det ikke kun når man er under 3 måneder ???. Åh dumme tanker gå væk!! :-(

Jeg mærkede første gang 18+1, men kender en del der først mærkede i uge 20-22.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

NillerM

ZaraJaza skriver:

Okay måske er jeg for bekymret osv. Men jeg er 18 uger henne, og har ikke mærket liv endnu, folk med børn siger det burde jeg måske? .. Nu får jeg tanker om, om det overhovedet er liv i bebsen :-(? Grunden til jeg er bange for det, er fordi jeg har gået igennem mange hårde ting igennem min graviditet. Faktisk lige siden jeg blev gravid, og mange siger man kan miste barnet af stres? Men er det ikke kun når man er under 3 måneder ???. Åh dumme tanker gå væk!! :-(

jeg er førstegangsfødende og jeg mærkede først liv i uge 22. synes jeg havde mærket lidt men ik tænkt videre over det, men så i uge 22, der fik jeg da lige et ordenlig spark. og mærkede ham først hver dag fra uge 24.

Anmeld

30. januar 2014

Putomanen

Jeg mærkede først liv ca 20+4, så du skal bestemt ikke være nervøs. Det kommer også an på, hvordan din moderkage ligger. Min ligger foran hvilket kan gøre, at der kan gå lidt længere tid, før man mærker noget. Og så er det meget normalt at man i første graviditet først mærker liv omkring uge 18-20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.