Big star S stel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Maja_4000

Ja det er sgu en dyr fornøjelse…
Men snakkede med min far om hvor praktisk det ville være (og talegaverne kom for alvor i brug), så han ville gerne donere lidt ekstra til den….
Og efter at min eks fik at vide at vi skulle have en pige, så har han haft meget svært ved at sige nej, når vi sidder og kigger på ting som 'mor her' har sat sig i hovedet at hun skal have 

Hehe..
Vi fik 10.000 af mine forældre da jeg ventede vores første, og dem købte vi en Odder for .. Den blev desværre stjålet, for den var vi RIGTIG glade for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maja_4000 skriver:

Hehe..
Vi fik 10.000 af mine forældre da jeg ventede vores første, og dem købte vi en Odder for .. Den blev desværre stjålet, for den var vi RIGTIG glade for..

Har også hørt at det skulle være en dejlig vogn (odderen). Men det er simpelthen noget svineri, at folk kan få sig selv til at stjæle en barnevogn… 
- lige et sidespor. 

Anmeld

30. april 2014

madsb

Min kæreste og jeg kigger selv på barnevogn og "s" modellen er helt sikkert favorit. Her er mine input til tråden. Stellet fylder lidt mere i bilen da man ikke kan folde det helt sammen som det almindelige stel og så kan man ikke tage forhjulene af. Men hvis man ligger dobbelbagsædet ned i vores Peugeot 206 kan den sagtens være der. Forhjulene kan låses, så det er nemmere at komme ind i bussen og så er man fri for at lege california car bounce på vej ud fra posthuset - den vender på en femøre. Jeg synes prisen på kr. 2000,- ekstra for det stel med drejehjul er meget dyrt, men der er jo intet alternativ, hvis det skal være den.

Anmeld

1. maj 2014

Monski

Clgh skriver:

Hello ladies 
Vil lige høre om der er nogen, som har emmaljunga big star supreme vognen med det nye stel  Big star S stel? Og om det er noget der kan anbefales?

Tænker nemlig at de forreste drejbare hjul er ret praktiske mht. bykørsel (bor i Århus Centrum) og så også da min eks' mor og min far er førtidspensionister pga. sygdom i nakke og ryg, da jeg tænker at den er lettere for dem at styre..
Men har slet slet ikke styr på det, så ville høre om I kunne give lidt vejledning. 

Hvis det er til bykørsel så er det mega smart, men hvis man skal gå ture i skoven osv, så er det ret besværligt
Jeg synes drejehjul er vildt smart, men vi går rigtig meget i skoven så vi blev anbefalet den "gammeldags" model

Anmeld

1. maj 2014

Maja!

hvis du har mulighed for det (plads i evt bil osv.) så vil jeg helt klar anbefale dig de dejebare hjul det er så meget nemmer at køre med barnevognen, specielt i byen.. du skal ikke frygte skov ture, sne osv da du bare kan låse forhjulene stellet fylder dog mere, da det er længere end på alm stel.. held og lykke med købet  

Ps. arbejder i en ønskebørn, så hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig  

Anmeld

1. maj 2014

Maja!

madsb skriver:

Min kæreste og jeg kigger selv på barnevogn og "s" modellen er helt sikkert favorit. Her er mine input til tråden. Stellet fylder lidt mere i bilen da man ikke kan folde det helt sammen som det almindelige stel og så kan man ikke tage forhjulene af. Men hvis man ligger dobbelbagsædet ned i vores Peugeot 206 kan den sagtens være der. Forhjulene kan låses, så det er nemmere at komme ind i bussen og så er man fri for at lege california car bounce på vej ud fra posthuset - den vender på en femøre. Jeg synes prisen på kr. 2000,- ekstra for det stel med drejehjul er meget dyrt, men der er jo intet alternativ, hvis det skal være den.

prisen er 2000 kr mere end alm stel med lufthjul men 1000 kr mere end alm stel med punkterfri hjul  

Anmeld

2. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maja! skriver:

hvis du har mulighed for det (plads i evt bil osv.) så vil jeg helt klar anbefale dig de dejebare hjul det er så meget nemmer at køre med barnevognen, specielt i byen.. du skal ikke frygte skov ture, sne osv da du bare kan låse forhjulene stellet fylder dog mere, da det er længere end på alm stel.. held og lykke med købet  

Ps. arbejder i en ønskebørn, så hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig  

Bilen er ikke rigtigt noget problem, da jeg ikke selv har en og min ekskæreste alligevel skulle ud og have ny pga. baby (3-bil og autostol var virkelig upraktisk ).

Men siden jeg lavede indlægget har jeg dog købt en barnevogn. Dog ikke Big Star Supreme med s-stel, men Egde Duo Combi'en med drejehjul, da den passede bedst til mine behov (de tidlige indlæg var med i mine overvejelser). 

- Men tak for svaret. Det kan være at jeg lige skriver og stiller andre spørsmål 

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
madsb skriver:

Arh,  der er nu en hel del alternativer til store barnevogne med drejehjul efterhånden det er vidst kun fordi vognen skal hedde emmaljunga, at man kommer op i det prisleje 

Anmeld

3. maj 2014

Sander&Vitus-Mor

Clgh skriver:

Hello ladies 
Vil lige høre om der er nogen, som har emmaljunga big star supreme vognen med det nye stel  Big star S stel? Og om det er noget der kan anbefales?

Tænker nemlig at de forreste drejbare hjul er ret praktiske mht. bykørsel (bor i Århus Centrum) og så også da min eks' mor og min far er førtidspensionister pga. sygdom i nakke og ryg, da jeg tænker at den er lettere for dem at styre..
Men har slet slet ikke styr på det, så ville høre om I kunne give lidt vejledning. 

Vi har det både på barnevognen og på klapperen, de er fantastiske, vi kan sagtens bruge den i skoven også, så låser vi bare hjulene. Vi kunne ikke undvære de drejehjul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.