Big star S stel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.237 visninger
18 svar
4 synes godt om
29. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Hello ladies 
Vil lige høre om der er nogen, som har emmaljunga big star supreme vognen med det nye stel  Big star S stel? Og om det er noget der kan anbefales?

Tænker nemlig at de forreste drejbare hjul er ret praktiske mht. bykørsel (bor i Århus Centrum) og så også da min eks' mor og min far er førtidspensionister pga. sygdom i nakke og ryg, da jeg tænker at den er lettere for dem at styre..
Men har slet slet ikke styr på det, så ville høre om I kunne give lidt vejledning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Kamulla

Havde nitro klapvognen med de svingbare hjul.. Det er jo samme princip... Var jeg gravid lige nu skulle jeg have med s stel.. Helt klart... Min søster vil gerne have den også

Anmeld

29. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Kamulla skriver:

Havde nitro klapvognen med de svingbare hjul.. Det er jo samme princip... Var jeg gravid lige nu skulle jeg have med s stel.. Helt klart... Min søster vil gerne have den også

Så ud fra det kan jeg gå ud fra at det er meget smart/praktisk. 

Anmeld

29. januar 2014

Kamulla

Clgh skriver:

Så ud fra det kan jeg gå ud fra at det er meget smart/praktisk. 

Jeg var lykkelig for mine drejehjul ;-)

Anmeld

29. januar 2014

Bell'star

Clgh skriver:

Hello ladies 
Vil lige høre om der er nogen, som har emmaljunga big star supreme vognen med det nye stel  Big star S stel? Og om det er noget der kan anbefales?

Tænker nemlig at de forreste drejbare hjul er ret praktiske mht. bykørsel (bor i Århus Centrum) og så også da min eks' mor og min far er førtidspensionister pga. sygdom i nakke og ryg, da jeg tænker at den er lettere for dem at styre..
Men har slet slet ikke styr på det, så ville høre om I kunne give lidt vejledning. 

Jeg har den, og det er genialt!!
- bor i KBH, og det er SÅ praktisk!

Jeg kan kun anbefale det.

Det eneste jeg har været lidt bekymret for, var når sneen kom, om det så ville være lidt upraktisk. Men indtil videre har det ikke været et problem (nu er der selvfølgelig ikke kommet meget sne i år endnu, men tænker, at alle barnevogne har det svært når der for alvor kommer sne)

Anmeld

30. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Bell'star skriver:

Jeg har den, og det er genialt!!
- bor i KBH, og det er SÅ praktisk!

Jeg kan kun anbefale det.

Det eneste jeg har været lidt bekymret for, var når sneen kom, om det så ville være lidt upraktisk. Men indtil videre har det ikke været et problem (nu er der selvfølgelig ikke kommet meget sne i år endnu, men tænker, at alle barnevogne har det svært når der for alvor kommer sne)

Ved du så evt. om den fylder mere eller mindre i et bagagerum i bilen? I forhold til det alm. stel? 

Haha, sne havde jeg slet ikke tænk over (lidt dumt når jeg har været ved faderen, som bor i nordjylland, i næsten en måned og der har der været okay meget sne i forhold til resten af landet 
- Men ja, alle barnevogne har det (sikkert) svært når der for alvor er sne… 

Anmeld

30. januar 2014

Bell'star

Clgh skriver:

Ved du så evt. om den fylder mere eller mindre i et bagagerum i bilen? I forhold til det alm. stel? 

Haha, sne havde jeg slet ikke tænk over (lidt dumt når jeg har været ved faderen, som bor i nordjylland, i næsten en måned og der har der været okay meget sne i forhold til resten af landet 
- Men ja, alle barnevogne har det (sikkert) svært når der for alvor er sne… 

Om den fylder mere eller mindre end det almindelige Arek er jeg ikke klar over, men den fylder meget! I bagagerummet.

- vi har en Chevrolet cruze stationcar, og vi må pille hjulene af for at den kan være der.

Anmeld

30. januar 2014

Maja_4000

Jeg synes den er så fed! Vi har også en emmaljunga nitro City, og jeg eeeelsker drejehjulene.. Hvis jeg havde 9000, havde jeg købt den til nr 2

Anmeld

30. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maja_4000 skriver:

Jeg synes den er så fed! Vi har også en emmaljunga nitro City, og jeg eeeelsker drejehjulene.. Hvis jeg havde 9000, havde jeg købt den til nr 2

Ja det er sgu en dyr fornøjelse…
Men snakkede med min far om hvor praktisk det ville være (og talegaverne kom for alvor i brug), så han ville gerne donere lidt ekstra til den….
Og efter at min eks fik at vide at vi skulle have en pige, så har han haft meget svært ved at sige nej, når vi sidder og kigger på ting som 'mor her' har sat sig i hovedet at hun skal have 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym8827

Clgh skriver:

Ja det er sgu en dyr fornøjelse…
Men snakkede med min far om hvor praktisk det ville være (og talegaverne kom for alvor i brug), så han ville gerne donere lidt ekstra til den….
Og efter at min eks fik at vide at vi skulle have en pige, så har han haft meget svært ved at sige nej, når vi sidder og kigger på ting som 'mor her' har sat sig i hovedet at hun skal have 

Altså man kan vel låse drejehjulene, så de kun køre lige frem. f.eks. Godt i mudderet vejr eller sne snakker af erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.