tasken til hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

storebror bor hos sin far og vi har en aftale om at hans far eller farmor tager ham når fødslen går i gang og så kommer de på besøg bagefter... så der er "heldigvis" ikke noget at skulle pakke...

Så er der styr på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

modesty

Ms.Sunshine skriver:

jeg er i dag 31+0 og er så småt begyndt at tænke på fødslen...

Jeg ved jeg på et eller andet tidspunkt fra nu og til termin skal få pakket en taske til at kunne tage med når fødslen går i gang, men det er så der "problemerne" opstår... 

jeg har allerede tænkt mig at jeg skulle have en blok og en blyant/kuglepen med, men hvad skal jeg ellers pakke? og hvornår er det bedst at have den klar?...

Det meste giver sig selv, men jeg vil bare sige: HUSK at have godt med snacks og væske med. Jeg havde figenstænger, frugt, kiks og juicebrikker med, og det blev alt sammen spist af manden og mig, under og efter fødslen. 

Anmeld

29. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu er der flere af jer der har svaret mig på hvad jeg bør huske at pakke, men hvad med hvornår?.... Hvornår bør vi senest have tasken pakket?....

Anmeld

29. januar 2014

Rødhætte

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved jeg på et eller andet tidspunkt fra nu og til termin skal få pakket en taske til at kunne tage med når fødslen går i gang, men det er så der "problemerne" opstår... 

jeg har allerede tænkt mig at jeg skulle have en blok og en blyant/kuglepen med, men hvad skal jeg ellers pakke? og hvornår er det bedst at have den klar?...

Jeg vil pakke tasken i god tid denne gang. Jeg fødte 4 uger før tid og havde intet pakket.. Det var lidt stressende, så når du har lyst kan du jo bare gå igang med tasken - synes ikke det er for tidligt når man er 30+...

Anmeld

29. januar 2014

Rødhætte

Ms.Sunshine skriver:

Jeg vil pakke tasken i god tid denne gang. Jeg fødte 4 uger før tid og havde intet pakket.. Det var lidt stressende, så når du har lyst kan du jo bare gå igang med tasken - synes ikke det er for tidligt når man er 30+...

Anmeld

29. januar 2014

Ms.Momo

Rødhætte skriver:

så det er ikke forkert/mærkeligt hvis jeg pakker en taske til hospitalet når jeg alligevel skal pakke lejligheden ned i forbindelse med vores flytning?...

Anmeld

29. januar 2014

Rødhætte

Ms.Sunshine skriver:

så det er ikke forkert/mærkeligt hvis jeg pakker en taske til hospitalet når jeg alligevel skal pakke lejligheden ned i forbindelse med vores flytning?...

Nej det synes jeg bestemt ikke.. Heller være i god tid. God pakke lyst

Anmeld

29. januar 2014

Ms.Momo

Rødhætte skriver:

Nej det synes jeg bestemt ikke.. Heller være i god tid. God pakke lyst

jo tak... så får vi bare at se om kæresten går med til det... jeg må jo ikke samle tremmeseng eller noget andet til baby for ham og hans mor pga. overtro... 

Anmeld

29. januar 2014

tine1985

Jeg ville bare lige tilføje lidt:

- Håndklæder hvis du overvejer at komme i vand under fødslen (hospitalshåndklæder er ofte meget små).

- Musik, hvis du har noget som du slapper godt af til.

- Snacks/ væsker som du ved at du kan indtage hvis du har kvalme (jeg var meget kvalm under min første fødsel og savnede virkelig en agurk )

- Evt et forlængerledning/ stikdåse (synes ofte hospitalsstuer er virkelig dårligt forsynet med ledige stikkontakter).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.