han vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Mettefpigen

Lukas sover kun i underbukser og undertrøje... det fungere fint :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvad med et par tynde uld-bukser uden fødder?

Anmeld

29. januar 2014

Merii

MiichellaMalou skriver:

Tror den er for varm. han er en meget varm dreng.

Min søn bryder sig hellere ikke om tøj eller dyne når han sover. Han er is kold hvergang midt i søvnen, når han så får dyne på sparker han det væk selvom han er i den dybe søvn

Anmeld

29. januar 2014

Clisolka

Isabella var bestemt også god til at smide sin dyne i deres alder. Jeg fik en langærmet body + strømpebukser på hende + skift til juniordyne. Oliver vil dog godt ligge i natdragt og sove  Hvad med at få fat i en juniordyne til ham? Den kan han ikke lige sparke af endnu 

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

AnjaM skriver:

Hvad med et par tynde uld-bukser uden fødder?

Hans tær bliver også bare kolde men ellers godt forslag. Og han sparker strømper af og sutsko..

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Merii skriver:

Min søn bryder sig hellere ikke om tøj eller dyne når han sover. Han er is kold hvergang midt i søvnen, når han så får dyne på sparker han det væk selvom han er i den dybe søvn

Gøre Marcus også tit, så det jo tit rart jeg bare lige kan løftet hovedet lidt fra puden for at kigge. Uden alt for meget

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Babymor1013 skriver:

Isabella var bestemt også god til at smide sin dyne i deres alder. Jeg fik en langærmet body + strømpebukser på hende + skift til juniordyne. Oliver vil dog godt ligge i natdragt og sove  Hvad med at få fat i en juniordyne til ham? Den kan han ikke lige sparke af endnu 

Junior dyne tænkte jeg også men så tænkte jeg han nok var for lille da han kun er lidt over fire måneder

Anmeld

29. januar 2014

Rockertand

MiichellaMalou skriver:

Have natdragt på. Han bliver simpelthen så sur når det er. Og det betyder at han sover i body med lange ærmer og var også fint nok når han lå i liften imellem os. For så kunne jeg søvne give ham dyne på igen. Men nu hvor han skal op i tremmesengen kan jeg jo ikke bare gøre det i søvne så nogen gode råd til han ikke skal blive kold om natten

Hvad med bare at acceptere det?
Her sover den yngste kun i ble uden dyne, som pakkes i en klump, så benene støttes, ingen anden sovemåde duer, og vi har valgt at trække på skuldrene og sige, at så længe det ikke resulterer i sygdom eller snotnæse, så er det fint for et ekstremt varmt barn (og vi sover lige i øjeblikket i et varmt rum).

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Rockertand skriver:

Hvad med bare at acceptere det?
Her sover den yngste kun i ble uden dyne, som pakkes i en klump, så benene støttes, ingen anden sovemåde duer, og vi har valgt at trække på skuldrene og sige, at så længe det ikke resulterer i sygdom eller snotnæse, så er det fint for et ekstremt varmt barn (og vi sover lige i øjeblikket i et varmt rum).

Han bliver bare så kold og har været lidt snottet og vores soveværelse kan desværre ikke rigtig blive varmt da vinduerne er skide utætte

Anmeld

29. januar 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Junior dyne tænkte jeg også men så tænkte jeg han nok var for lille da han kun er lidt over fire måneder

Om en måned så skiftede vi til juniordyne med Bella  Puuuh de bliver for hurtigt store 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.