han vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Han kan ikke li at have noget på ben og fødder når han skal sove og tror desværre at en sovepose bliver alt for varm da han er en varm dreng

du kan sikkert finde en der ikke er så tyk. eller selv få lavet en..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Mom2

MiichellaMalou skriver:

Have natdragt på. Han bliver simpelthen så sur når det er. Og det betyder at han sover i body med lange ærmer og var også fint nok når han lå i liften imellem os. For så kunne jeg søvne give ham dyne på igen. Men nu hvor han skal op i tremmesengen kan jeg jo ikke bare gøre det i søvne så nogen gode råd til han ikke skal blive kold om natten

Vi bruger udelukkende l/æ body og stræmpe bukser fordi vores datter ikke er god til at blive under dynen og kan mosle sokker af

Anmeld

28. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

du kan sikkert finde en der ikke er så tyk. eller selv få lavet en..

Ja spørgsmålet er om han kan li og lig i den han er ikke så meget for at blive pakket ind i svøb og sådan. Heller ikke i vores voksi. Puha synes den er svær

Anmeld

28. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Christina88 skriver:

Vi bruger udelukkende l/æ body og stræmpe bukser fordi vores datter ikke er god til at blive under dynen og kan mosle sokker af

Marcus er også god til at smide sokker og sutsko hele tiden.. men han er meget han skal sove med bare ben og tær og kunne bevæge sig.

Anmeld

28. januar 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Ja spørgsmålet er om han kan li og lig i den han er ikke så meget for at blive pakket ind i svøb og sådan. Heller ikke i vores voksi. Puha synes den er svær

Noget er du jo nød til, og det er jo ikke sikkert det er så længe han behøver det... håbe på at kulden ikke blive så længe, og så begynder det jo at blive varmt igen.
vil han heller ikke have joggingbukser eller løse natbukser. jeg ville nu give ham bukser på, og sokker. han kan jo ikke sparke dem af.. hvad sker der hvis du giver ham bukser på og lægger ham ned?

Anmeld

29. januar 2014

Elbæk

Have natdragt på. Han bliver simpelthen så sur når det er. Og det betyder at han sover i body med lange ærmer og var også fint nok når han lå i liften imellem os. For så kunne jeg søvne give ham dyne på igen. Men nu hvor han skal op i tremmesengen kan jeg jo ikke bare gøre det i søvne så nogen gode råd til han ikke skal blive kold om natten

Min dreng er ligeså - Han NÆGTER at have bukser på når han skal sove, og han vil hellere sove ovenpå dynen end under. Så jeg gør det, at når jeg går i seng og han sover, så giver jeg ham natbukser på - så bemærker han det ikke, fordi han sover så tungt, og så bliver han ikke kold om natten.

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

MiichellaMalou skriver:

Måske er det for varmt? Min søn har altid kun sovet underbukser/body. Ellers kunne han simpelthen ikke sove.

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Pcokate skriver:

Måske er det for varmt? Min søn har altid kun sovet underbukser/body. Ellers kunne han simpelthen ikke sove.

Han har det nemlig alt for varmt. Men han bliver også kold når han sparker dynen af.

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Elbæk skriver:

Min dreng er ligeså - Han NÆGTER at have bukser på når han skal sove, og han vil hellere sove ovenpå dynen end under. Så jeg gør det, at når jeg går i seng og han sover, så giver jeg ham natbukser på - så bemærker han det ikke, fordi han sover så tungt, og så bliver han ikke kold om natten.

Her vågner han desværre hvis jeg begynder. Ellers vågner han lige efter.

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Noget er du jo nød til, og det er jo ikke sikkert det er så længe han behøver det... håbe på at kulden ikke blive så længe, og så begynder det jo at blive varmt igen.
vil han heller ikke have joggingbukser eller løse natbukser. jeg ville nu give ham bukser på, og sokker. han kan jo ikke sparke dem af.. hvad sker der hvis du giver ham bukser på og lægger ham ned?

Ja håber snart det bliver noget varmere igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.