Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NNL skriver: Ja, det lyder meget ens Man kan selvfølgelig aldrig vide noget som helst, men udfra mine egne oplevelser og dine positive tests, tror jeg bare du skal tro på det. Er sikker på at det er forberedelserne i livmoderen du kan mærke <3
Ja, det lyder meget ens Man kan selvfølgelig aldrig vide noget som helst, men udfra mine egne oplevelser og dine positive tests, tror jeg bare du skal tro på det. Er sikker på at det er forberedelserne i livmoderen du kan mærke <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MsDane skriver: Er nemlig så mega nervøs! Er ude og tjekke for mens konstant! Kan slet ikke bare være glad. .
Er nemlig så mega nervøs! Er ude og tjekke for mens konstant! Kan slet ikke bare være glad. .
Det er en irriterende tid, jeg syntes heller ikke jeg kunne finde ro for det var som om at menstruationen var på vej hele tiden. Men det hjalp at skyde det lidt hen og lave noget jeg godt kunne lide som fik mig til at tænke på andet
MsDane skriver: Hahahaha... SHIT!!! tænk at være så heldig, at få dobbelt glæde
Hahahaha... SHIT!!! tænk at være så heldig, at få dobbelt glæde
Ja meget heldig, selv om det kom som et chok!
Gravid95 skriver: Det er en irriterende tid, jeg syntes heller ikke jeg kunne finde ro for det var som om at menstruationen var på vej hele tiden. Men det hjalp at skyde det lidt hen og lave noget jeg godt kunne lide som fik mig til at tænke på andet
Miss Church skriver: Ja meget heldig, selv om det kom som et chok!
JH12 skriver: det lyder meget som ligamentsmerter. Det døjet jeg rigtig meget med, meget tidligt i graviditet. Nok allerede 4+
det lyder meget som ligamentsmerter. Det døjet jeg rigtig meget med, meget tidligt i graviditet. Nok allerede 4+
MsDane skriver: Haha... Tror jeg gerne - jeg har altid tænkt, at der er noget virkelig hyggeligt over tvillinger, men det er sikkert møg-hamrende hårdt?!
Haha... Tror jeg gerne - jeg har altid tænkt, at der er noget virkelig hyggeligt over tvillinger, men det er sikkert møg-hamrende hårdt?!
Det er skønt! Men det er også hårdt, men det er det jo også at få en.. Meeeeeen jeg er lidt misundelig på dem som kun skal holde styr på en, når de er begyndt at kravle
MsDane skriver: Men jeg var lige inde ved en sygeplejerske ved lægen og hun sagde, at jeg ikke må have ondt og sådan noget.. Så bliver man jo bare endnu mere nervøs..
Men jeg var lige inde ved en sygeplejerske ved lægen og hun sagde, at jeg ikke må have ondt og sådan noget.. Så bliver man jo bare endnu mere nervøs..
JH12 skriver: Meget underligt. Jeg fik afvide det var helt normalt. Og jeg var endda MEGET syg meldt
Meget underligt. Jeg fik afvide det var helt normalt. Og jeg var endda MEGET syg meldt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128