Menstruationssmerter 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

MsDane

NNL skriver:

Ja, det lyder meget ens Man kan selvfølgelig aldrig vide noget som helst, men udfra mine egne oplevelser og dine positive tests, tror jeg bare du skal tro på det. Er sikker på at det er forberedelserne i livmoderen du kan mærke <3

Jeg prøver på at slappe af så
Tak for dine opmuntrende ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Anonymo

MsDane skriver:

Er nemlig så mega nervøs! Er ude og tjekke for mens konstant! Kan slet ikke bare være glad. .

Det er en irriterende tid, jeg syntes heller ikke jeg kunne finde ro for det var som om at menstruationen var på vej hele tiden. Men det hjalp at skyde det lidt hen og lave noget jeg godt kunne lide som fik mig til at tænke på andet

Anmeld

29. januar 2014

JH12

det lyder meget som ligamentsmerter. Det døjet jeg rigtig meget med, meget tidligt i graviditet. Nok allerede 4+

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

MsDane skriver:

Hahahaha... SHIT!!! tænk at være så heldig, at få dobbelt glæde

Ja meget heldig, selv om det kom som et chok! 

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

Gravid95 skriver:

Det er en irriterende tid, jeg syntes heller ikke jeg kunne finde ro for det var som om at menstruationen var på vej hele tiden. Men det hjalp at skyde det lidt hen og lave noget jeg godt kunne lide som fik mig til at tænke på andet

Prøver også på at lave en masse hyggelige aftaler og sådan noget

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

Miss Church skriver:

Ja meget heldig, selv om det kom som et chok! 

Haha... Tror jeg gerne - jeg har altid tænkt, at der er noget virkelig hyggeligt over tvillinger, men det er sikkert møg-hamrende hårdt?!

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

JH12 skriver:

det lyder meget som ligamentsmerter. Det døjet jeg rigtig meget med, meget tidligt i graviditet. Nok allerede 4+

Men jeg var lige inde ved en sygeplejerske ved lægen og hun sagde, at jeg ikke må have ondt og sådan noget.. Så bliver man jo bare endnu mere nervøs..

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

MsDane skriver:

Haha... Tror jeg gerne - jeg har altid tænkt, at der er noget virkelig hyggeligt over tvillinger, men det er sikkert møg-hamrende hårdt?!

Det er skønt! Men det er også hårdt, men det er det jo også at få en.. Meeeeeen jeg er lidt misundelig på dem som kun skal holde styr på en, når de er begyndt at kravle 

Anmeld

29. januar 2014

JH12

MsDane skriver:

Men jeg var lige inde ved en sygeplejerske ved lægen og hun sagde, at jeg ikke må have ondt og sådan noget.. Så bliver man jo bare endnu mere nervøs..

Meget underligt. Jeg fik afvide det var helt normalt. Og jeg var endda MEGET syg meldt

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

JH12 skriver:

Meget underligt. Jeg fik afvide det var helt normalt. Og jeg var endda MEGET syg meldt

Ej altså.. Så vælger jeg at stole på din info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.