Menstruationssmerter 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Anonymo

MsDane skriver:

Kan det virkelig passe, at man hver dag skal have det som om, at mens er på vej? Har bare lyst til at ligge på sofaen med varmepuden.. Er så nervøs har haft det sådan i en uge..

Øv, det er så irriterende, tror det er meget normalt. Jeg kan i hvert fald både huske følelsen og nervøsiteten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

MsDane

Gravid95 skriver:

Øv, det er så irriterende, tror det er meget normalt. Jeg kan i hvert fald både huske følelsen og nervøsiteten

Er nemlig så mega nervøs! Er ude og tjekke for mens konstant! Kan slet ikke bare være glad. .

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

Emisoph skriver:

Jeg havde det sådan dagligt frem til 6+noget Derfra mærker jeg bare ligamentsmerter med n8gle dages mellemrum. Er 10+4 i dag

Hvordan lod du være med at tænke på det hele tiden?

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

MsDane skriver:

Men så tidligt??

Jeg havde også rigtig ondt i starten! Lå også med varmepude og var bange for at det gik galt.. Men nej nej mine tidlige ligamentsmerter skyldes måske at jeg ventede tvillinger Ej.. man kan sagtens have det tidligt alligevel  

Held og lykke med graviditeten 

Anmeld

29. januar 2014

justagirl

MsDane skriver:

Jo bragende positivt! Stregerne er helt lige tydelige
Men er bare virkelig bekymret. . Kunne du mærke noget i starten?

det er forskelligt fra person til person -- ingen graviditeter i ens .. jeg har aldrig sådan rigtigt kunne mærke ligtamenssmerterne..

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

Miss Church skriver:

Jeg havde også rigtig ondt i starten! Lå også med varmepude og var bange for at det gik galt.. Men nej nej mine tidlige ligamentsmerter skyldes måske at jeg ventede tvillinger Ej.. man kan sagtens have det tidligt alligevel  

Hahahaha... SHIT!!! tænk at være så heldig, at få dobbelt glæde

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

justagirl skriver:

det er forskelligt fra person til person -- ingen graviditeter i ens .. jeg har aldrig sådan rigtigt kunne mærke ligtamenssmerterne..

Du er vist ret heldig

Anmeld

29. januar 2014

NNL

Jeg har prøvet en tidlig abort og en vellykket graviditet.

Ved aborten (5+6) var min g-test ikke ret positiv, og blev mere og mere utydeligt (selvom lægen sagde det ingen betydning havde). Fik riiiigtig ondt i lænden og to dage senere styrtblødte jeg i 9 dage.

Da jeg blev gravid igen, troede jeg min mens kom tidligt pga mens smerter da jeg var 3+4, men testede allerede der MEGET positivt. Havde de ligament smerter hele vejen igennem, og ligesom dig var jeg hele tiden på toilettet for at kigge. Men det var ikke smerter på samme måde som dengang jeg mistede, men gud hvor var jeg bange for det hele tiden. Men da jeg kom lidt længere hen begyndte jeg at tro på det og nyde det

De der ligamentsmerter havde jeg altså allerede fra 3+4 og hele vejen igennem, uden at der skete noget ved det

Anmeld

29. januar 2014

MsDane

NNL skriver:

Jeg har prøvet en tidlig abort og en vellykket graviditet.

Ved aborten (5+6) var min g-test ikke ret positiv, og blev mere og mere utydeligt (selvom lægen sagde det ingen betydning havde). Fik riiiigtig ondt i lænden og to dage senere styrtblødte jeg i 9 dage.

Da jeg blev gravid igen, troede jeg min mens kom tidligt pga mens smerter da jeg var 3+4, men testede allerede der MEGET positivt. Havde de ligament smerter hele vejen igennem, og ligesom dig var jeg hele tiden på toilettet for at kigge. Men det var ikke smerter på samme måde som dengang jeg mistede, men gud hvor var jeg bange for det hele tiden. Men da jeg kom lidt længere hen begyndte jeg at tro på det og nyde det

De der ligamentsmerter havde jeg altså allerede fra 3+4 og hele vejen igennem, uden at der skete noget ved det

Ej det er næsten som mig.. Havde en SA i august 6+3, hvor testen blev mindre og mindre tydelig.. Men dengang mærkede jeg ingenting..

Denne gang er den bare blevet mere og mere tydelig, testede positive 3+3 med en svag streg og i dag er de lige tydelige..

Så håber da, at det også får en lykkelig slutning ligesom dig

Anmeld

29. januar 2014

NNL

MsDane skriver:

Ej det er næsten som mig.. Havde en SA i august 6+3, hvor testen blev mindre og mindre tydelig.. Men dengang mærkede jeg ingenting..

Denne gang er den bare blevet mere og mere tydelig, testede positive 3+3 med en svag streg og i dag er de lige tydelige..

Så håber da, at det også får en lykkelig slutning ligesom dig

Ja, det lyder meget ens Man kan selvfølgelig aldrig vide noget som helst, men udfra mine egne oplevelser og dine positive tests, tror jeg bare du skal tro på det. Er sikker på at det er forberedelserne i livmoderen du kan mærke <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.