spisevaner under graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mor Christa skriver:

har KONSTANT crawings efter kamellorte, du ved de der bolcher der findes i brun, lyserød, grøn og blå.. FUCK jeg har lyst til dem 24/7, og jeg kan bare ikke finde dem særlig mange steder.. Så jeg var lige ved at handle ind for 800 kroner kamellorte den anden dag, fordi man kun kunne købe MAANGE over nettet, men jeg blev stoppet i tide
Så har jeg lyst til sure ting..
Og pommes frites ØV

Sidste graviditet var det popcorn!! og de der snebolde fra TOMS og clementiner 

Haha 
(kamel) lort for 800 kr - det er en voldsom crawing 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maria-s skriver:

Begge graviditeter har clementiner/ appelsiner været et stort hit (efter kvalmen var overstået!) og agurk! 

1. Graviditet spiste jeg også oceaner af musli. En uden sukker og chokolade, men stadig med tørret frugt og nødder. Hvem sagde kaloriebombe?  Tænkte jeg bare overhovedet ikke over, før bagefter!... Og så is. Isisisisis...... Og jeg spiste det i SMUG!.... 

Denne gang har jeg holdt mig fra muslien og isen. Men har så craving for soya, chili, lime, og sennep! Ja generelt lidt Spice ting

I går fik vi junk, og pomfritter med sennep smager deeejligt 

Og dåskemarkrel med mayonaise. Namnam! Bare ikke det faktum at jeg som regel kan smage det resten af dagen 

Coca cola er no go selvom jeg egentlig godt kan have lyst. Men jeg får den vildeste halsbrand. Det samme sker, hvis jeg generelt spiser for meget sukker i løbet af en dag. Der skal ikke mange vingummier eller fyldte chokolader til, før den trælse halsbrand melder sig. Men det positive er så at det er nemmere at lade ligge 

Ville ønske at halsbranden kunne få mig til at holde nallerne fra cola…. Og det bliver ikke bedre af, at jeg putter citronsaft i min cola 

Anmeld

28. januar 2014

Clisolka

I begge mine graviditeter har jeg ikke været den vildeste fan af kød generelt 

Jeg havde den vildeste chokolade-crawing da jeg var gravid med den ældste, hvilket jeg fortryder nu, men sket er sket 

Med mindstemanden kunne jeg ikke leve uden rugbrød med min leverpostej - novra det var godt! 

Anmeld

28. januar 2014

Leneur

Jeg spiste nu meget normalt men lugten af smeltet ost, på pizza, lasagne og den slags havde en negativ virkning, kunne sagtens spise det men måtte lige ud og ofre mig først..

Anmeld

28. januar 2014

AnnaK89

Jeg crawer grønne lemonade is i massevis lige nu
Og så er en rugbrødsmad med smør og ost bare fantastisk!!

Men det er også nærmest noget af det eneste jeg kan spise, hvor jeg ikke er nødt til at kaste op bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.