myte eller sandhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Elbæk

Mor11 skriver:

Wow, syg tankegang som 15årig. Og stakkels hendes krop da.

Ja, det også helt vildt.. Og så ung en alder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Elbæk

Maja84 skriver:

Er der ikke en grænse på 5 aborter og så er det slut, fik min tidligere veninde at vide, da hun fik abort nr, tror det var 4

Det ved jeg ikke, ved intet om aborter faktisk

Men hun mente at blev hun gravid, kunne hun da "bare" få en til.

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elbæk skriver:

Ja, det også helt vildt.. Og så ung en alder! 

Ja puuha. Fik selv en abort som 15årig og det var BESTEMT ikk noget jeg havde/har lyst til at gentage da. 

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

Elbæk skriver:

Det ved jeg ikke, ved intet om aborter faktisk

Men hun mente at blev hun gravid, kunne hun da "bare" få en til.

Personligt har jeg det svært med abort, i forhold til mig selv, me. Er ok med andre får det gjort og i nogle tilfælde er det endda for det bedste. Men når det bliver brugt sådan, det er jeg meget imod

Anmeld

28. januar 2014

Elbæk

Mor11 skriver:

Ja puuha. Fik selv en abort som 15årig og det var BESTEMT ikk noget jeg havde/har lyst til at gentage da. 

Det er jo også et lidt voldsomt indgreb, er det ikke? Jeg kender da en der fik det som voksen, og hun var meget syg bagefter i lang tid. Så at man bare kan "Joke" med det på det måde er jo helt vanvittigt. Og man tænker også lidt på, om man ikke kan blive steril til sidst? når man har fået foretaget så mange.

Anmeld

28. januar 2014

Elbæk

Maja84 skriver:

Personligt har jeg det svært med abort, i forhold til mig selv, me. Er ok med andre får det gjort og i nogle tilfælde er det endda for det bedste. Men når det bliver brugt sådan, det er jeg meget imod

Ja det er også dybt forkert at bruge det sådan, synes jeg 

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elbæk skriver:

Det er jo også et lidt voldsomt indgreb, er det ikke? Jeg kender da en der fik det som voksen, og hun var meget syg bagefter i lang tid. Så at man bare kan "Joke" med det på det måde er jo helt vanvittigt. Og man tænker også lidt på, om man ikke kan blive steril til sidst? når man har fået foretaget så mange.

Det er ikke voldsomt fysisk (jo ved flere omgange vil jeg tro) jeg var hjemme 4-5dage efter fordi det blødte og skulle lige komme mig ovenpå det hele. Det hårdeste var der psykiske. Var ikke i tvivl om at jeg ikke skulle være mor men det var hårdt alligevel. Var jo pisse ked a situationen. At skulle fortælle mine forældre og kæreste det, og mærke forandringerne i kroppen. Puh. Jeg var virkelig ked a det og kunne begynde at tude helt umotiveret både før aborten men også nogen uger efter. 

Anmeld

28. januar 2014

Elbæk

Mor11 skriver:

Det er ikke voldsomt fysisk (jo ved flere omgange vil jeg tro) jeg var hjemme 4-5dage efter fordi det blødte og skulle lige komme mig ovenpå det hele. Det hårdeste var der psykiske. Var ikke i tvivl om at jeg ikke skulle være mor men det var hårdt alligevel. Var jo pisse ked a situationen. At skulle fortælle mine forældre og kæreste det, og mærke forandringerne i kroppen. Puh. Jeg var virkelig ked a det og kunne begynde at tude helt umotiveret både før aborten men også nogen uger efter. 

Åh ha kan forestille mig at det er hårdt.

Så er det utroligt at nogle kan tage så let på det.

Anmeld

28. januar 2014

SjeBets

jeg tror ikke det er en myte, men jeg tror bare det er meget mere overdrevet fortalt end det er udøvet, altså jeg kender EN ud af mange mange mange piger som har benyttet sig at abort på den måde, men det er jo så lille en procent del det er latterligt, men fordi der er de meget få der gør det, så bliver der bragt op når der diskuteres abort.

jeg har selv fået en abort, men jeg var meget syg og kunne ikke overskue et barn, og det ville være direkte synd at sætte et barn i verden til en mor der var så ressource svag som jeg var på det tidspunkt og forholdet til faderen var ikke fantastisk (utro stodder)

Anmeld

30. januar 2014

millesofie

Mor11 skriver:

da man ikk kan svare anonymt, får du nok ikke så mange svar fra dem der gør, da de nok godt ved det ikk er populært 

har selv fået en abort da jeg var meget ung, og det var absolut ikk en situation jeg tog let på. Så har svært ved at forestille mig at nogen med fuldt overlæg bare knalder derud a med tanken "jeg får bare en abort hvis jeg bliver gravid". 

jeg er ikke plus medlem så kan ikke lave den med ano svar desværre 

ville også bare have afstemningen da ingen jo kan se hvad de andre stemmer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.