myte eller sandhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du brugt abort som "prævention"

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.417 visninger
22 svar
7 synes godt om
28. januar 2014

millesofie

er der nogen som bruger abort som prævention?? 
og i så fald hvorfor 

jeg er ved at være træt af alt den snak på nettet om modstand omkring abort 
der er så mange grunde til at få en abort 
så nu ville jeg høre om nogen af jer har brugt abort på den måde 

DETTE ER IKKE EN TRÅD OM FOR OG IMOD ABORT!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

da man ikk kan svare anonymt, får du nok ikke så mange svar fra dem der gør, da de nok godt ved det ikk er populært 

har selv fået en abort da jeg var meget ung, og det var absolut ikk en situation jeg tog let på. Så har svært ved at forestille mig at nogen med fuldt overlæg bare knalder derud a med tanken "jeg får bare en abort hvis jeg bliver gravid". 

Anmeld

28. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

er der nogen som bruger abort som prævention?? 
og i så fald hvorfor 

jeg er ved at være træt af alt den snak på nettet om modstand omkring abort 
der er så mange grunde til at få en abort 
så nu ville jeg høre om nogen af jer har brugt abort på den måde 

DETTE ER IKKE EN TRÅD OM FOR OG IMOD ABORT!! 

Har svaret nej, men har dog aldrig fået foretaget en abort.

Anmeld

28. januar 2014

Loa

Svaret er nej. Synes det er meget meget langt fra hvad jeg mener er okay.

Kender desværre en, som fik foretaget en abort fordi hun ikke ville tage på pga P-piller.
Øv jeg synes det er forkasteligt.

Måske er der mange grunde til at få en abort, men der er filme også mange måder at beskytte sig på...

Anmeld

28. januar 2014

A. N. Onymsen

Jeg har svaret "nej".. 

Til gengæld har jeg taget et par fortrydelsespiller efter et samleje da eg var yngre.

Har faktisk rigtig svært ved at tro at der rent faktisk er kvinder som gør sådan noget .. 

Anmeld

28. januar 2014

Clisolka

Nej, aldrig! 

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

Har aldrig prøvet at være udstilling gravid, så nej, me. Ville heller ikke gøre det. Synes abort er ok, når det ikke bliver brugt som "prævention"

Hvad der er rigtigt at gøre for mig(har det svært med selv at skulle få lavet abort) er ikke nødvendigvis det rigtige for andre, og ser ikke ned på at nogen har valgt at få en abort, når vi snakker normalt omfang

Anmeld

28. januar 2014

Elbæk

Jeg er fuldstændig imod abort - må få undtagelser. Så nej, jeg ville personligt aldrig bruge abort som prævention.

Jeg havde en veninde da jeg var yngre, i en alder af 15 år havde hun fået foretaget 4-5 aborter, hun var uforsigtig med præventionen. Hun pralede med at hvis hun blev gravid, kunne hun jo "bare" få det fjernet. 

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elbæk skriver:

Jeg er fuldstændig imod abort - må få undtagelser. Så nej, jeg ville personligt aldrig bruge abort som prævention.

Jeg havde en veninde da jeg var yngre, i en alder af 15 år havde hun fået foretaget 4-5 aborter, hun var uforsigtig med præventionen. Hun pralede med at hvis hun blev gravid, kunne hun jo "bare" få det fjernet. 

Wow, syg tankegang som 15årig. Og stakkels hendes krop da.

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

Elbæk skriver:

Er der ikke en grænse på 5 aborter og så er det slut, fik min tidligere veninde at vide, da hun fik abort nr, tror det var 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.