Hvor hårde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Hvordan går det med dig?

Hvordan kan det være det ikke var muligt at lave hindeløsning???

Jamen det går stille og rolig, der sker ikke rigtig mere.. jeg har stadig små veer og har så her til aften fået rigtig ondt forneden og er en smule skidt tilpas.. så håber snart der sker noget, jeg har jo termin imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Hvordan kan det være det ikke var muligt at lave hindeløsning???

Jamen det går stille og rolig, der sker ikke rigtig mere.. jeg har stadig små veer og har så her til aften fået rigtig ondt forneden og er en smule skidt tilpas.. så håber snart der sker noget, jeg har jo termin imorgen

Hun forklarede noget med at hun kunne komme til på siden og omme bag ved, men ikke hele vejen rundt... Men hun kunne mærke ham og da jeg fortalte om mine kraftige plukveer sagde hun at det var godt og st jeg forhåbentlig ikke skal vente for længe.

Syntes det er længe du går med de veer.... Hvornår skal du til JM igen?

Anmeld

29. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Hun forklarede noget med at hun kunne komme til på siden og omme bag ved, men ikke hele vejen rundt... Men hun kunne mærke ham og da jeg fortalte om mine kraftige plukveer sagde hun at det var godt og st jeg forhåbentlig ikke skal vente for længe.

Syntes det er længe du går med de veer.... Hvornår skal du til JM igen?

Synes også det rigtig længe, jamen skal først til jordemoder når jeg er 41+0 (hvilket jeg forhåbentlig ikke når) såå.. men kan mærke det tærre en smule på mine kræfter

Anmeld

29. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Synes også det rigtig længe, jamen skal først til jordemoder når jeg er 41+0 (hvilket jeg forhåbentlig ikke når) såå.. men kan mærke det tærre en smule på mine kræfter

Kan jeg godt forstå det gør. Håber virkelig for dig at der snart sker noget når du er så mærker af veer hele tiden.

Sender igen masser af ve støv mod dig og håber der snart sker noget.

Anmeld

29. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Kan jeg godt forstå det gør. Håber virkelig for dig at der snart sker noget når du er så mærker af veer hele tiden.

Sender igen masser af ve støv mod dig og håber der snart sker noget.

Jaaa...

Mange tak, sender en masse tilbage, kunne være sjovt hvis vi fødte samme dag  

Anmeld

29. januar 2014

Monski

Michelle21 skriver:

Nej, de venter på veerne bliver kraftigere har haft veer siden lørdag

Øv
Så kan det jo være du føder på din termin

Anmeld

29. januar 2014

Michelle21

Monski skriver:

Øv
Så kan det jo være du føder på din termin

Så skal der ske noget meget hurtig, jeg har termin imorgen, men jeg vil ikke gå over tid :p

Anmeld

30. januar 2014

Monski

Michelle21 skriver:

Så skal der ske noget meget hurtig, jeg har termin imorgen, men jeg vil ikke gå over tid :p

Men hvis du er 3 centimeter åben og har haft veer siden lørdag så skal det nok komme til at gå hurtigt når der først sker noget det krydser jeg i hvert fald fingre for
Kan jeg godt forstå! Fødte selv her d. 19 januar og jeg gik 3 dage over tid, det er bare ikke fedt at vente og vente og vente

Anmeld

30. januar 2014

Michelle21

Monski skriver:

Men hvis du er 3 centimeter åben og har haft veer siden lørdag så skal det nok komme til at gå hurtigt når der først sker noget det krydser jeg i hvert fald fingre for
Kan jeg godt forstå! Fødte selv her d. 19 januar og jeg gik 3 dage over tid, det er bare ikke fedt at vente og vente og vente

Det er jeg og har jeg, men det er bare gået lidt i stå igen, det ikke super fedt, men jeg har bare så ondt med næsten alt hvad jeg foretager mig, når jeg ligger har jeg så ondt forneden og i lænden,

Og ja jeg håber også det går lidt hurtig så jeg ikke skal ligge mange timer med veer og sådan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.