Hvor hårde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
38 svar
2 synes godt om
28. januar 2014

Michelle21

Heej piger..

Hvor hårde skal ens veer være før de har effektiv virkning og hvor længe imellem ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

et-ønske

Michelle21 skriver:

Heej piger..

Hvor hårde skal ens veer være før de har effektiv virkning og hvor længe imellem ???

Jeg kan ikke huske hvor lang tid der skal være imellem - men hvor hårde..... Du er på ingen måde i tvivl når de virkelig er der Held og lykke

Anmeld

28. januar 2014

De3Guldklumper

Michelle21 skriver:

Heej piger..

Der skal være ca 5 min imellem og de skal vare omkring 1 minut

Anmeld

28. januar 2014

Michelle21

et-ønske skriver:

Jeg kan ikke huske hvor lang tid der skal være imellem - men hvor hårde..... Du er på ingen måde i tvivl når de virkelig er der Held og lykke

Jeg har mens smerter og så trækker det i lænden og så bliver min mave bare sten hård.. tak 

Anmeld

28. januar 2014

Michelle21

Pylle3 skriver:

Der skal være ca 5 min imellem og de skal vare omkring 1 minut

Okay har ca. 20 min mellem og så vare de 1 minut..

Anmeld

28. januar 2014

Kris89

altså de fleste plukveer og veer har jo en effekt. uanset hvor lang tid de varer og hvor ondt de gør eller det skulle de gerne i hvert fald...

men som en anden skriver 5 min i mellem og 1 minuts varighed, så vil de tage dig seriøs på FG.

og lykke til

Anmeld

28. januar 2014

Michelle21

Kris89 skriver:

altså de fleste plukveer og veer har jo en effekt. uanset hvor lang tid de varer og hvor ondt de gør eller det skulle de gerne i hvert fald...

men som en anden skriver 5 min i mellem og 1 minuts varighed, så vil de tage dig seriøs på FG.

og lykke til

Mange tak, føler bare der er lang vej og er en smule utryg og tak 

Anmeld

28. januar 2014

Kris89

Michelle21 skriver:

Mange tak, føler bare der er lang vej og er en smule utryg og tak 

nu gik mit jo i gang ret hurtig og der skete noget næsten med det samme... men hold nu op jeg blev utryg da vi kom på fødestuen.. eller utryg er måske ikke det rigtige ord - jeg var bange...

nu var det pludselig nu (som om jeg ikke havde regnet det ud med vandafgang og veer), det hele kom så frygtelig tæt på. og selvom jeg ikke havde frygtet fødslen i graviditeten, kom det pludselig meget tæt på...

Men når først man er i gang har man nok at gøre med at tænke på vejrtrækning og arbejde med sin krop...

dermed sagt. BARE ROLIG. der kommer det smukkeste, dejligste, mest fantastiske lille væsen ud af det

Anmeld

28. januar 2014

Michelle21

Kris89 skriver:

nu gik mit jo i gang ret hurtig og der skete noget næsten med det samme... men hold nu op jeg blev utryg da vi kom på fødestuen.. eller utryg er måske ikke det rigtige ord - jeg var bange...

nu var det pludselig nu (som om jeg ikke havde regnet det ud med vandafgang og veer), det hele kom så frygtelig tæt på. og selvom jeg ikke havde frygtet fødslen i graviditeten, kom det pludselig meget tæt på...

Men når først man er i gang har man nok at gøre med at tænke på vejrtrækning og arbejde med sin krop...

dermed sagt. BARE ROLIG. der kommer det smukkeste, dejligste, mest fantastiske lille væsen ud af det

hehe ja det ved jeg godt der gør, men jeg har bare haft veer siden lørdag, og der er bare ikke sket mere, så nu har jeg haft ringet til fødegangen og jeg skal ind til et tjek, det jo ikke super sundt og gå med veer så længe.. 

Anmeld

28. januar 2014

Kris89

Michelle21 skriver:

hehe ja det ved jeg godt der gør, men jeg har bare haft veer siden lørdag, og der er bare ikke sket mere, så nu har jeg haft ringet til fødegangen og jeg skal ind til et tjek, det jo ikke super sundt og gå med veer så længe.. 

åh det må være super hårdt med veer så længe...

for der er sket en hel masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.