Ligger langt nede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

MorT3Banditter

Carina:-) skriver:

Jeg blev indlagt i 4 graviditet i uge 32 med samme følelse som du har .

Jeg var heldigvis til kontrol ,for var 4 cm åben-Havde ikke haft ene eneste ve eller noget.

Lægen sagde at når man har født flere gange er man ikke så stram i betrækket mere,og derfor kan man godt åbne sig uden at mærke noget til det. 

Men jeg følte at hans hoved var nede imellem mine lår.

Fødte i uge 36,men havde født inden for det næste døgn hvis jeg ikke var kommet ind sagde de.

Jeg synes helt seriøst du skal tjekkes. 

Jeg har aldrig prøvet og ringe ind til fødegangen i nogle af mine graviditeter så ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Skal jeg bare sige at min prop er røget to gange og at jeg syns han ligger meget langt nede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Sandratoft

MorT2Banditter skriver:

Jeg har aldrig prøvet og ringe ind til fødegangen i nogle af mine graviditeter så ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Skal jeg bare sige at min prop er røget to gange og at jeg syns han ligger meget langt nede?

Fortæl det du har skrevet herinde

Anmeld

27. januar 2014

ette1987

MorT2Banditter skriver:

Jeg er 3. gangs gravid i uge 28+2 og de sidste par dage har jeg mærket lillemanden sparke heeeelt nede i maven. Af og til føles det som om at, hvis jeg kigger op så stikker der et ben eller en hånd ud, så langt nede føles det. Og min slimprop gik for anden gang for et par dage siden.

Hvor langt nede ligger jeres bebser nu?

Jeg er gravid for anden gang, og min dreng i maven har faktisk stået dybt på hovedet siden midtvejs! Vores første stod også dybt læææænge, så nogen børn hygger sig nok bare bedst sådan Fødte første gang 38+6, og er denne gang 34+3 uden han er hoppet ud endnu!

Anmeld

27. januar 2014

Carina:-)

MorT2Banditter skriver:

Ja du skal bare beskrive det som det er .

Især følesen med at du føler der kunne stikke noget ud hvis du kiggede,for det var nøjagtig sådan jeg havde det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.