Ligger langt nede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.051 visninger
13 svar
2 synes godt om
27. januar 2014

MorT3Banditter

Jeg er 3. gangs gravid i uge 28+2 og de sidste par dage har jeg mærket lillemanden sparke heeeelt nede i maven. Af og til føles det som om at, hvis jeg kigger op så stikker der et ben eller en hånd ud, så langt nede føles det. Og min slimprop gik for anden gang for et par dage siden.

Hvor langt nede ligger jeres bebser nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Carina:-)

MorT2Banditter skriver:

Jeg er 3. gangs gravid i uge 28+2 og de sidste par dage har jeg mærket lillemanden sparke heeeelt nede i maven. Af og til føles det som om at, hvis jeg kigger op så stikker der et ben eller en hånd ud, så langt nede føles det. Og min slimprop gik for anden gang for et par dage siden.

Du har forhåbentligt kontaktet fødegangen og blevet tjekket?

Det er ganske alvorligt hvis du er ved at gå i fødsel så tidligt.

Anmeld

27. januar 2014

MorT3Banditter

Carina:-) skriver:

Du har forhåbentligt kontaktet fødegangen og blevet tjekket?

Det er ganske alvorligt hvis du er ved at gå i fødsel så tidligt.

Vil da ikke mene at jeg er ved at gå i fødsel, men det føles bare som om at han ligger meget langt nede når han sparker. 

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

MorT2Banditter skriver:

Vil da ikke mene at jeg er ved at gå i fødsel, men det føles bare som om at han ligger meget langt nede når han sparker. 

Er det ikke tidligt slimproppen er gået to gange?

Anmeld

27. januar 2014

MorT3Banditter

Lykke:) skriver:

Er det ikke tidligt slimproppen er gået to gange?

Jo det vil jeg også mene men har fået fortalt at den godt kan gå flere gange og så gendanne sig selv igen.

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

MorT2Banditter skriver:

Jo det vil jeg også mene men har fået fortalt at den godt kan gå flere gange og så gendanne sig selv igen.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.
for baby bliver derinde længe endnu

Anmeld

27. januar 2014

MorT2Banditter skriver:

Når du er 3 gang er det meget tidligt at han ligger så langt nede at du ligefrem føler der vil stikke en hånd eller fod ud hvis du kiggede så ville jeg asap ringe til fødegangen.

Hvis vandet går er det meget lidt de kan gøre for at forhindre fødsel.

Jeg synes du lige skal give dem et kald så du kan blive tjekket om du er åben

Anmeld

27. januar 2014

MorT3Banditter

Carina:-) skriver:

Når du er 3 gang er det meget tidligt at han ligger så langt nede at du ligefrem føler der vil stikke en hånd eller fod ud hvis du kiggede så ville jeg asap ringe til fødegangen.

Hvis vandet går er det meget lidt de kan gøre for at forhindre fødsel.

Jeg synes du lige skal give dem et kald så du kan blive tjekket om du er åben

Skulle jeg ikke gerne have haft nogle veer eller mange plukveer for at kunne åbne mig nu?

Anmeld

27. januar 2014

MorT2Banditter skriver:

Skulle jeg ikke gerne have haft nogle veer eller mange plukveer for at kunne åbne mig nu?

Jeg blev indlagt i 4 graviditet i uge 32 med samme følelse som du har .

Jeg var heldigvis til kontrol ,for var 4 cm åben-Havde ikke haft ene eneste ve eller noget.

Lægen sagde at når man har født flere gange er man ikke så stram i betrækket mere,og derfor kan man godt åbne sig uden at mærke noget til det. 

Men jeg følte at hans hoved var nede imellem mine lår.

Fødte i uge 36,men havde født inden for det næste døgn hvis jeg ikke var kommet ind sagde de.

Jeg synes helt seriøst du skal tjekkes. 

Anmeld

27. januar 2014

Monski

MorT2Banditter skriver:

Sådan begyndte jeg også at føle det lige omkring uge 30 og han lå også meget langt nede, meget tidligt i forhold til at jeg var 2. Gangs gravid men jeg fik stadig æren af at gå 3 dage over tid

krydser for at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.