Brasilian-wax?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Ja, jeg ved heller ikke selv hvad jeg skal sige når jeg tænker på det.

Men jeg døjer sådan med knupper i lysken, når jeg har brugt shaver. Og har nu gjort det i ret mange år efter hånden, så jeg vil prøve noget andet. Så min hud ikke generes sådan.

Det er værd at prøve.

Jeg har prøvet dem fra veet, og for mig virker det bare ikke.

Skal nu prøve at have det gjort, har fået en tid i weekenden - også til benene og under armene.

Der er bare SÅ lang tid til weekenden! :O Kan ikke fordrave at hårene er så lange ..

Held og lykke - hun er super sød og rigtig dygtig.

Og ja, vel gør det da ondt - men så er det (for mig) heller ikke værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Held og lykke - hun er super sød og rigtig dygtig.

Og ja, vel gør det da ondt - men så er det (for mig) heller ikke værre.

Dejligt at høre

Ja det er ikke voks hun bruger, men det skulle være fint nok ihvertfald.

Glæder mig faktisk til at prøve, da shaving bare ikke længere virker for mig!

Det er vel som at få vokset bryn osv, man vænner sig til det efter 10 gange hehe

Anmeld

28. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Dejligt at høre

Ja det er ikke voks hun bruger, men det skulle være fint nok ihvertfald.

Glæder mig faktisk til at prøve, da shaving bare ikke længere virker for mig!

Det er vel som at få vokset bryn osv, man vænner sig til det efter 10 gange hehe

Sugaring er mere skånsomt end voks.
- Så det er bestemt et godt alternativ.

Jeg er tidligere blevet vokset andre steder - og jeg regner ikke med at vende tilbage til det.

- Og jeg synes altid, jeg går derfra med en god fornemmelse af at være blevet forkælet - selvom det selvfølgelig gør ondt.

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Sugaring er mere skånsomt end voks.
- Så det er bestemt et godt alternativ.

Jeg er tidligere blevet vokset andre steder - og jeg regner ikke med at vende tilbage til det.

- Og jeg synes altid, jeg går derfra med en god fornemmelse af at være blevet forkælet - selvom det selvfølgelig gør ondt.

Jeg har bare overvejet det SÅ længe, og nu er jeg glad for at jeg endelig tog mig sammen og har fået en tid!

Glæder mig til det - med en vis frygt

Vende tilbage til voksning eller shaving?

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

Har prøvet voksning af ben og var ok, men ville ikke turde varm voks mellem benene

Anmeld

28. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Jeg har bare overvejet det SÅ længe, og nu er jeg glad for at jeg endelig tog mig sammen og har fået en tid!

Glæder mig til det - med en vis frygt

Vende tilbage til voksning eller shaving?

Well - begge dele egentlig.

I forhold til barbering, så synes jeg, man bliver langt mere blød og glat, end jeg nogensinde kunne opnå med barbering - og det er vel fordi, der ikke sidder hår og venter lige under huden.

Voks fungerede også - men synes det andet er bedre.

Dog kunne jeg ikke holde ud at blive vokset/"sukret" under armene - ikke undervejs - men bagefter fik jeg knopper (ikke de normale barberings - mere sådan store bumser under huden, der ikke kunne ses kun mærkes), så det er det eneste sted, jeg barberer.

Anmeld

28. januar 2014

Tvebakken

Maja84 skriver:

Har prøvet voksning af ben og var ok, men ville ikke turde varm voks mellem benene

He he - så vælg et sted med sugaring - det er ikke opvarmet - men er nærmest bare stuetemperatur.

Og så skal der ikke bruges papir eller noget - det er bare sukkerklumpen, der gør det hele.

Anmeld

28. januar 2014

sismofutten

Sandratoft skriver:

Jeg gør det selv det gør ondt i starten, men efter et par gange, bliver det bare SÅ meget nemmere. Hvor bor du henne af, så kan jeg se om jeg kan anbefale et sted

Må man spørge hvilket produkt du bruger, når du gør det selv?!

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

He he - så vælg et sted med sugaring - det er ikke opvarmet - men er nærmest bare stuetemperatur.

Og så skal der ikke bruges papir eller noget - det er bare sukkerklumpen, der gør det hele.

Det er også det produkt min kosmetolog bruger på mine bryn, det virker altså ret godt.

Så er ikke bange for at prøve det, som jeg ville være med voks.

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Well - begge dele egentlig.

I forhold til barbering, så synes jeg, man bliver langt mere blød og glat, end jeg nogensinde kunne opnå med barbering - og det er vel fordi, der ikke sidder hår og venter lige under huden.

Voks fungerede også - men synes det andet er bedre.

Dog kunne jeg ikke holde ud at blive vokset/"sukret" under armene - ikke undervejs - men bagefter fik jeg knopper (ikke de normale barberings - mere sådan store bumser under huden, der ikke kunne ses kun mærkes), så det er det eneste sted, jeg barberer.

Glæder mig sådan nu avvs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.