Brasilian-wax?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
23 svar
1 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg vil gerne høre om nogen får det foretaget og hvorfor? Overvejer det kraftigt.

Er der et godt sted der kan anbefales? Også til boksning af ben?

Hvorfor vælge det frem for alm shaving?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg vil gerne høre om nogen får det foretaget og hvorfor? Overvejer det kraftigt.

Voksning af ben selvfølgelig!*

Anmeld

27. januar 2014

FrkZier

Anonym skriver:

jeg fik en brasiliansk voksbehandling sommeren 2011, det gjorde pænt nas men det var hurtigt overstået.
resultatet var helt fint, men synes ikke det var det værd, hårene voksede ud igen ret hurtigt og kom ud sådan pletvis så et par uger efter barberede jeg mig alligevel fordi det så helt fjollet ud, så JEG synes ikke det var 500kr værd, men har også hørt at det virker bedre og bedre des flere gange man får behandling, altså at der går længere tid før hårene vokser ud igen

Anmeld

27. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg gør det selv det gør ondt i starten, men efter et par gange, bliver det bare SÅ meget nemmere. Hvor bor du henne af, så kan jeg se om jeg kan anbefale et sted

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg gør det selv det gør ondt i starten, men efter et par gange, bliver det bare SÅ meget nemmere. Hvor bor du henne af, så kan jeg se om jeg kan anbefale et sted

Østjylland - Djursland.

Jeg har prøvet selv, og fungere ikke! Så nu vil jeg endelig ty til at prøve :-)

Anmeld

27. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Østjylland - Djursland.

Jeg har prøvet selv, og fungere ikke! Så nu vil jeg endelig ty til at prøve :-)

Jeg kender en rigtig god en i lystrup

http://www.valentina.dk/sukker-haarfjerning.html 

Det koster 400 kr første gang, og de efterfølgende gange tager hun kun 350 kr. Hun er grundig og går efter med pincet, for at få fat på de knækkede hår. Og så bruger hun sukker voks, det er altså en helt anden oplevelse end almindelig voks. 

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det koster 400 kr første gang, og de efterfølgende gange tager hun kun 350 kr. Hun er grundig og går efter med pincet, for at få fat på de knækkede hår. Og så bruger hun sukker voks, det er altså en helt anden oplevelse end almindelig voks. 

Tak

Jeg har nu sendt hende en mail, så vil jeg håbe hun besvarer den hurtigt.

Anmeld

27. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

puha det løber mig koldt ned af ryggen bare ved tanken om en brasiliansk voks,.. har aldrig prøvet det.. har max overvejet bikinilinjen hehe..

Men jeg vokser selv mine ben med easy wax fra veet, det er dejlig nemt og billigt og holder meget længere end babering..

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

puha det løber mig koldt ned af ryggen bare ved tanken om en brasiliansk voks,.. har aldrig prøvet det.. har max overvejet bikinilinjen hehe..

Men jeg vokser selv mine ben med easy wax fra veet, det er dejlig nemt og billigt og holder meget længere end babering..

Ja, jeg ved heller ikke selv hvad jeg skal sige når jeg tænker på det.

Men jeg døjer sådan med knupper i lysken, når jeg har brugt shaver. Og har nu gjort det i ret mange år efter hånden, så jeg vil prøve noget andet. Så min hud ikke generes sådan.

Det er værd at prøve.

Jeg har prøvet dem fra veet, og for mig virker det bare ikke.

Skal nu prøve at have det gjort, har fået en tid i weekenden - også til benene og under armene.

Der er bare SÅ lang tid til weekenden! :O Kan ikke fordrave at hårene er så lange ..

Anmeld

28. januar 2014

Tvebakken

Sandratoft skriver:

fuldstændig enig - hun er fantastisk. - kan jeg også varmt anbefale!

Men der er nu ikke noget voks, over det hun bruger - det er det, man kalder sugaring - og er udelukkende lavet af sukker, citron og vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.